McKameel schreef op 30 July 2003 @ 19:33:
Ik heb net dezelfde kaart gekocht en heb daarmee exact hetzelfde probleem. Ik heb het op de volgende moederborden getest:
ABIT BE6-II (P3-BX))
ASUS CUSL2 (Intel 815E)
ASUS P4S533 (P4-SIS645DX)
Bij de eerste lijkt het of de pc helemaal niet boot, bij de andere 2 wel, maar bij geen van de 3 verschijnt er beeld. Als ik de spannnig van de kaart haal geeft hij bij de laatste 2 computers wel beeld, namelijk de foutmelding.
Ik heb de kaart teruggestuurd, en vervolgens weer thuisgekregen met bericht dat er niks mis met de kaart was. Bij mij zijn de problemen echter gebleven.
Sjees dat is lekker voor je

, ik heb de kaart nog niet getest in andere systemen, ik mocht de kaart wel terug sturen zeiden ze en omwisselen maar ik weet niet of dat het probleem oplost..
Ik heb dus alleen het probleem dat hij soms niet door boot tijdens een koude start het is dus niet altijd dat het verkeerd gaat denk 50% ik krijg dan gewoon geen signaal op mijn scherm of hij piept er ook nog wel eens soms bij, als hij normaal is doorgestart loopt het systeem normaal en presteerd uitstekend.
Wat bedoel je met foutmelding ? piepjes ? of dat je de molex stekker van de kaart niet aangesloten hebt ?
Ik heb eigenlijk besloten om niet verder te zoeken heb nieuwste bios etc.. denk dat ik hem gewoon rma opstuur en wacht op een vervangende kaart en dan maar testen weer, en er zijn heel veel mensen die die cold boot probleem hebben check google.nl maar.
Waar had je de kaart gehaald ?
Exact zelfde probleem in dit onderstaande topic heb deze persoon op msn gesproken en zegt dat je hem gewoon moet omruilen om het probleem op te lossen
Ati radeon 9700 pro geeft geen signaal
[
Voor 31% gewijzigd door
_MaLa_ op 30-07-2003 20:06
]