Toon posts:

Waar zijn de verschillende game cafes in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik reis veel door het land, en wil af en toe lekker een potje LAN-en. Omdat ik uit Rotterdam kom, ken ik alleen The Game Syndicate in Blaak. Wie kent er nog meer? Bestaan ze wel? Zijn ze net zo mooi als The Game Syndicate?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 11:23
Nah ik ken er ook niet veel maar in Leiden hebben we een klein Internet cafeetje die bij het Vijf meiplein zit, daar draaien ze Battlefield 1942 en Counter-Strike maar daar kunnen niet zo erg veel man zitten. Wel jammer opzich, game cafes kunnen onwijs cool zijn :)

Verwijderd

House of Quake in Den Haag, vlakbij station Hollands Spoor.

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
D'r zit er eentje in Eindhoven, op het stratumseind. Het heet de Laser, maar je moet je er niet teveel van voorstellen, er staan een stuk of 10 pc's met wat spellen. Verder kun je er ook poolen en laserschieten, dus da's dan wel weer cool....

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59

Exterazzo

Qeasy

Cybergate
Fabriekstraat 22
Tilburg

[ Voor 38% gewijzigd door Exterazzo op 29-07-2003 17:17 ]

Audentia

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
In groningen heb je gamecafe tournament, zit op een klote plek maar goed we hebben er een :)
www.gamecafe-tournament.nl

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 19:35

Brazza

Byte me!

DarkJedi schreef op 29 July 2003 @ 18:42:
In groningen heb je gamecafe tournament, zit op een klote plek maar goed we hebben er een :)
www.gamecafe-tournament.nl
Weten we dat ook weer. Soort van LAN-cafe waar je 'rustig' kan drinken + gamen zelfs in Grunn'

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 13:28

Verwijderd

RickN schreef op 29 juli 2003 @ 17:13:
D'r zit er eentje in Eindhoven, op het stratumseind. Het heet de Laser, maar je moet je er niet teveel van voorstellen, er staan een stuk of 10 pc's met wat spellen. Verder kun je er ook poolen en laserschieten, dus da's dan wel weer cool....
lasergamen/schieten is juist de "core business" van laser quest, dus het is helemaal niet zo gek dat je je van het lancafé niet zo veel moet voorstellen

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:56:
[...]

lasergamen/schieten is juist de "core business" van laser quest, dus het is helemaal niet zo gek dat je je van het lancafé niet zo veel moet voorstellen
weet ik

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• scuzz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 19:33
In vlissingen heb ik een gamecafe.. The NetTemple ( www.thenettemple.com )

[ Voor 21% gewijzigd door scuzz op 03-08-2003 21:36 ]

Pagina: 1