Sorry, maar dit valt toch echt onder basiskennis. Wanneer je niet weet wat er gebeurt met je andere partitie's als je format c geeft dan heb ik sterk mijn twijfels of je het niveau dat wij wensen van onze users wel in huis hebt. Die link naar
www.bootdisk.com staat trouwens ook gewoon in de FAQ, die had je voordat je post moeten doorlezen. Verder valt het installeren van een OS, helemaal Win95, onder de basiskennis die wij van jou verwachten....
Om eerlijk te zijn raad ik je aan om in het vervolg GoT enkel te gebruiken als zoekmachine en voor vragen
www.beginnersweb.nl bezoekt. Op
www.beginnersweb.nl kun je prima je kennis verrijken zodat deze in de toekomst wel voldoet aan de eisen van GoT...
Lees eens wat HOW-TO's, huur of koop een paar boeken over computergebruik en lees eens wat FAQ's door.
Maar ga niet voor elke vraag die jij hebt een topic openen op GoT. Lees eerst wat we allemaal van jou verwachten als user:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[
Voor 10% gewijzigd door
Han op 29-07-2003 17:35
]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.