Audigy springt telkens terug.

Pagina: 1
Acties:

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
Ik heb al een tijd een SB Audigy en deze heb ik in de software (Creative Surround Mixer) op 5.1 sound ingesteld. Nou telkens als ik na een keer opnieuw opstarten check dan is het weer gewoon 2 speakers. Wat kan ik doen? :'(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
Thanks. Sorry overheen gekeken!

EDIT: Alleen mijn prob. is dat ik in de install 5.1 aangegeven heb!

[ Voor 54% gewijzigd door BioHazard op 29-07-2003 16:37 ]

• Raymond
  • Laatst online: 08-08 19:58
EDIT: Alleen mijn prob. is dat ik in de install 5.1 aangegeven heb!
Heb je die topics gelezen die JvS aandraagt? Het lijkt me dat het fenomeen "terugspringen" het belangrijkst is, van welk naar welk setje is niet zo spannend :P

• jasjenl
  • Laatst online: 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb hetzelfde probleem met mijn SBLive. En heb alle oplossingen die her en der te vinden zijn al eens geprobeerd, inclusief de door de support afdeling van Creative aangeraden methode van alles eraf gooien en dan tijdens de installatie kiezen van het aantal luidsprekers dat je hebt. Tot nog toe heb ik nog geen permanente oplossing gevonden, altijd springen na een een tijdje de settings weer op 2 speakers...

Als laatste poging heb ik nu op aanraden van Creative de originele driver cd besteld en die heb ik gisteren gekregen en geïnstalleerd. Vooralsnog staan de instellingen nog steeds op 4 speakers (wat ik had gekozen), maar ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in dat ze daar op zullen blijven staan.
Belachelijk dat zoiets nog steeds niet goed te maken is, onder Win98 had ik hier nooit last mee...

[update]
Die drivers van de cd hebben dus exact hetzelfde probleem, toen ik m'n pc vanavond opstartte, stond de boel weer op 2 speakers :(

Ik geloof er niet meer in hoor, die Creative drivers, al die bekende fabrikanten produceren alleen maar bagger drivers (ook bijvoorbeeld Logitech comes to mind...)

[ Voor 16% gewijzigd door jasjenl op 29-07-2003 19:32 ]