Win2000 is gecrashed - kan niet meer op de H/D komen - Het is een scsi H/D - Krijg tijdens het booten de volgende foutmelding - NTLDR is missing Press any key to restart.. Kan wel probleemloos in pc dos komen middels winME starup disk - winME installatie naar D:\ liep ook vast met de zelfde foutmelding - Is er nog iemand met een verlossende suggestie of tip ?? kan ik middels een flop de nodige bestanden terug kopieren naar C:\ om het euvel te verhelpen ? (volgende keer dus een image maken wat ik stom genoeg weer eens ben vergeten) Ik heb nog wel een andere NTbak staan momenteel die wel draait [win2000 advanced server] waar ik ze eventueel vanaf kan halen...
Verwijderd
Win2000 CD erin, F3 (uit mijn hoofd) voor repair mode, en dan kan je NTLDR terugkopieren.
Ja, die probleem komt wel vaker voor. NTLDR is een bestandje op je C:\ wat je gewoon van een andere harde schijf kan afhalen en zo terugzetten op de jouwe. Let op, het bestand heeft geen extensie. Gewoon 'NTLDR' op je C:\ dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 15:26 ]
zit er toevallig geen diskette in de floppydrive? heb ik een keer gehad!
[ Voor 12% gewijzigd door Dangerous_Dave op 29-07-2003 15:30 ]
GOT is weer eens helemaal snel en behulpzaam, super! ik ga het e.e.a. proberen, alvast veel dank voor de snelle reacties !
Is het nog gelukt? Heb je de file NTFS gewoon teruggezet of de Windows 2000 repair console gedaan?Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:32:
GOT is weer eens helemaal snel en behulpzaam, super! ik ga het e.e.a. proberen, alvast veel dank voor de snelle reacties !
Pagina: 1