Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 20:17 ]
Verwijderd
ik draai vanavond vanaf 24:00 uur een gevarieërde mix van industrial,noise,ambient,idm,tekno ea. eventuele requests op dj_sinsemilla @ #webradio
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 20:56 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
add location in winamp werkt anders ook goed hoorKarreMania schreef op 31 July 2003 @ 23:50:
neej, MET /listen.pls erachter. Als ik er nu op klik gaat ie een bestand van 50mb downloaden ofzo. Maar met listen.pls erachter (xs4all site heeft die link wel) gaat ie meteen naar winamp en speelt ie.
daarom zij ik al dat ik lui ben. Als ik wil luisteren ga ik altijd naar deze topic, klik de link, en begin te luisteren._Mystikal_ schreef op 01 August 2003 @ 01:01:
[...]
add location in winamp werkt anders ook goed hoor
Verwijderd
Metalavonden kan ook geregeld worden.
Uppen van 128 kb? dat ligt op 16 kb/s toch? Prima te doen
dus 128kbs = minimaal 140kbit om zonder lag te streamen
Ik heb geen mailtjes ontvangen.OverSoft schreef op 01 augustus 2003 @ 17:23:
m.m, heb je mijn mailtjes al gelezen of nog niet?
Vanavond/nacht happy hardcore, het start vanaf 21.15 met wat non-HH jaren 90' klassiekers, vanaf 22.00u barst het feest echt los
Verwijderd
Ik had het idee dat er gister wat problemen met de stream waren, kreeg steeds de melding dat de lijn bussy was.
32 kb/s .. moet geen probleem zijnKlubbheads schreef op 01 August 2003 @ 16:29:
Elect , ivm overhead heb je wel minstens 10 % meer nodig aan upstream.
dus 128kbs = minimaal 140kbit om zonder lag te streamen
was een edit nadat ie et deed >ah.. andere port.. (zou ik de xs4all site ook maar update, daar staat ie nog op portje 8000)
op 8000 deet ie het niet, maar op 1337 wel
[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 02-08-2003 01:12 ]
Ik heb een kennis die af en toe dj is op feesten en partijen. Hij is net van het buitenland naar Nederland gekomen en heeft een beetje geldproblemen. Ik wil hem via deze weg een steuntje in de rug geven om zijn penibele financiële situatie enigszins te verlichten. Dus als je privé of professioneel iets wilt organiseren, aarzel niet om hem te benaderen. Hij draait werkelijk van alles: van Hollandse kletsers tot snoeiharde techno of house. Wel graag even van tevoren aangeven wat je wenst. In de bijlage een foto van een feest dat al eerder door hem werd opgeluisterd. Om een beetje een indruk te krijgen.
foto
Verwijderd
LOLJazzySOB schreef op 02 August 2003 @ 12:31:
Heej jongens, even wat anders.
Ik heb een kennis die af en toe dj is op feesten en partijen. Hij is net van het buitenland naar Nederland gekomen en heeft een beetje geldproblemen. Ik wil hem via deze weg een steuntje in de rug geven om zijn penibele financiële situatie enigszins te verlichten. Dus als je privé of professioneel iets wilt organiseren, aarzel niet om hem te benaderen. Hij draait werkelijk van alles: van Hollandse kletsers tot snoeiharde techno of house. Wel graag even van tevoren aangeven wat je wenst. In de bijlage een foto van een feest dat al eerder door hem werd opgeluisterd. Om een beetje een indruk te krijgen.
foto
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Hij draaid trouwens prima op foorbar2k
Poortje 1337
alleen af en toe wat lags, van 100ms ofzo...
Maar mensen die willen streamen vanaf hun kabelaansluiting kunnen echt geen 128kbit streamen...of je uncapt je modem
KUTMUZIEK (ht q)
[ Voor 6% gewijzigd door Animal op 02-08-2003 17:21 ]
Vanavond 10 uur? Mail mij dan even of je draait of niet. Zorg voor een shoutcast server op je pc die tenminste 1 listener (mij) aankan. stream: 80kbs mono of 128kbs stereo. Vermeld ook ff de stijl en een programmanaam (als je die kunt bedenken). Dat doorverwijzen ging over remastering, dat is wat andersUniversal Creations schreef op 02 augustus 2003 @ 16:49:
Het schiet niet echt op, ik heb een mailtje gestuurd of ik kan draaien (eerst naar m.m, die verwees mij door), maar ik krijg geen reactie. Ik wil graag draaien vanavond, maar als er niet geregeld wordt, houdt het op.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Is het niet makkelijker om mensen in te laten loggen op jouw relayserver? Dan heb je het hele probleem met poortmappen enzo ook niet.m.m schreef op 02 augustus 2003 @ 19:05:
[...]
Vanavond 10 uur? Mail mij dan even of je draait of niet. Zorg voor een shoutcast server op je pc die tenminste 1 listener (mij) aankan. stream: 80kbs mono of 128kbs stereo. Vermeld ook ff de stijl en een programmanaam (als je die kunt bedenken). Dat doorverwijzen ging over remastering, dat is wat anders
Nee , want de hoster is nu tijdelijk even weg.. (sprite) en ivm de passwords van die relay server willen we die access alleen bij m.m houden.jadjong schreef op 02 August 2003 @ 22:32:
[...]
Is het niet makkelijker om mensen in te laten loggen op jouw relayserver? Dan heb je het hele probleem met poortmappen enzo ook niet.
Zodanig kan er niet gekut worden met de server
* KeeZ moet trouwens zeggen dat hier veel bekenden uit het HTBADJ topique zitten..
[ Voor 50% gewijzigd door KeeZ op 03-08-2003 01:28 ]
Deze plek is te koop.
Deze advertentieplaats is te huur!
https://wren.co/join/Devian
en daarna vanaf 22.00 ben ik aan de beurt tot 12 uur.. wat trance klassiekertjes uit m'n platenverzamelingRammY schreef op 03 augustus 2003 @ 19:46:
Nou het is bijna zo ver... Dan kunnen jullie naar mij luisterenvanaf 20.00 u
[ Voor 4% gewijzigd door Chiron op 03-08-2003 20:07 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
check jij je mail dan ook ffKeeZ schreef op 03 augustus 2003 @ 01:18:
* KeeZ wil eventueel ook wel als vrijwilliger dienen om de shoutcast te voeren... Dat wil zeggen, wel live gemixt that is... en geen mp3 voerpure rauwe sound uit mn mengpaneel
TS is inmiddels gemailt...
* KeeZ moet trouwens zeggen dat hier veel bekenden uit het HTBADJ topique zitten..
Ga je ook nog live mixen?RammY schreef op 03 augustus 2003 @ 19:46:
Nou het is bijna zo ver... Dan kunnen jullie naar mij luisterenvanaf 20.00 u
Rammy: op die newline.xs4all.nl site kun je nu zien wat er nog allemaal komt hierna?
edit: hmm jouw nummers komen gewoon op nr 153 in die queue te staan?
[ Voor 13% gewijzigd door Allardie op 03-08-2003 20:36 ]
Verwijderd
Hoeveel data genereren we nou met zijn alle?
Ik zie dat er al 26 mensen luisteren dit is toch al snel een mb 10.000
Dit was een greep uit mijn MP3 verzameling.
De playlist:
1. Ocean Lab feat. Justine Suissa - Sky Falls Down (Original Vocal Mix) (7:01)
2. 4 Strings - Let It Rain (Radio Mix) (3:11)
3. Baracuda - Damn (Pulsedriver and Bass T vs Rocco Mix) (4:37)
4. Youniverse - I Call it Revolution (Cj Stone remix) (7:30)
5. The Mystery - Devotion (Flutlicht Remix) (6:04)
6. Sunblind - Believe (Nu NRG (Ext mix) (6:32)
7. System Drivers - Rhythm Is Dancer 2002 (vocal mix) (5:43)
8. Jurgen Vries - The Theme - (JamX & De Leon) (7:49)
9. The Trancecore Project - Jump(Club Mix) (5:37)
10. N-Trance - Destiny (Voodoo & Serano Remix) (7:42)
11. Topmodelz - L Esperanza [Rocco Remix] (6:54)
12. Murphy Brown - Energizer (DJ Dean Rmx) (7:13)
13. Voodoo And Serano - Overload (5:53)
14. Dt8 Feat.Roxanne Wilde - Destination (Jurgen Vries Vocal Mix) (7:54)
15. DA BOOTLEGGERS - As Cold As Ice (6:44)
16. Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous (Hennes & Cold Remix) (8:43)
17. Marc Et Claude - Loving You 2003 [Apollo Remix] (6:04)
18. Kingsize Lover - Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (7:13)
19. RMB Feat Talla 2xlc - Spring (Talla 2xlc Clubmix) (9:18)
Veel plezier
1 MB/user/minuutVerwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 20:49:
@Rammy, is dit livemix? klinkt best lekker
Hoeveel data genereren we nou met zijn alle?
Ik zie dat er al 26 mensen luisteren dit is toch al snel een mb 10.000
iemand de naam van dit nummer?
ik zou zeggen... mail ener-gKarreMania schreef op 03 August 2003 @ 22:59:
draait nu remix van matchbox20 ofzo... maar naam is ener-g radio..
Deze plek is te koop.
ik denk dat je Muse - New Born (Paul Oakenfold remix) bedoelt?KarreMania schreef op 03 August 2003 @ 22:59:
draait nu remix van matchbox20 ofzo... maar naam is ener-g radio..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
op newline staat wel steets wat hij played maar ik kan niet connecten naar sprite...
ligt het aan mij of aan het servertje??
Tune in !
* JT draait
Ik ga strax me eigen eerste zelf gemaakte mix draaien, tis wat oudere hardstyle. Zitten enkele foutjes in maar hijs niet verkeerd vind ik
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik heb zelf een eigen internet radiostation, Hagi 108, waar ik ook wekelijks zelf op draai..
Muzieksmaak is heel breed : van 80's tot harcore (alleen heb ik vrij weinig hardcore mp3s helaas
Dus mocht dit project nog bezig zijn (laatste reply is al van een paar dagen geleden)...dan houd ik me aanbevolen...het liefst vanaf 15 augustus...en in de avond
Ik draai trance, hardtrance en hardhouse
Is er eigenlijk al een naam voor deze webradio?
Zijn er meer personen die hun bandbreedte willen opofferen om GOT Radio te helpen versprijden over het net?
- [i]voordelen voor ons allemaal: - hoger aantal maximale luisteraars - vervangende servers[/i]
[ Voor 5% gewijzigd door donderdraak op 17-08-2003 18:05 ]
Ik ga vanaf nu consequent een schema bijhouden van wie wanneer gaat draaien en proberen dit ook in dit topic te plaatsen ipv alleen in de HK (dat werkte dus niet praktisch). Als er iemand wil draaien de komende tijd meldt dit even in dit topic of mail me. Zorg dat alles werkt (server op je eigen pc voor minimaal 1 client)
t/m woensdag ben ik zelf pas rond 22.30 thuis van mijn werk, daarna mag er in principe wel iemand draaien maar het tijdstip lijkt me vrij laat, het beste lijkt me het om het rond het weekend te concentreren.
Verwijderd
Kom maar op met de datadonderdraak schreef op 17 augustus 2003 @ 18:03:
Een algemene vraag:
Zijn er meer personen die hun bandbreedte willen opofferen om GOT Radio te helpen versprijden over het net?
- [i]voordelen voor ons allemaal: - hoger aantal maximale luisteraars - vervangende servers[/i]

Ik ben zelf DJ bij een drive-in show en heb Draaitafels en CD-Spelers.
Ik heb 256kpbs up dus geen probleem!
Techno en Hardhouse is mijn stijl.....
Ik zal dan ook wel ff een webcam aanzetten, kunnen jullie me allemaal zien draaien:P
Ik mail m.m wel ff
[ Voor 17% gewijzigd door Snow_King op 19-08-2003 00:45 ]
www.radiotoolbox.com (zie online tools)
www.radiotoolbox.com/online_tools
[ Voor 36% gewijzigd door donderdraak op 19-08-2003 01:00 ]
Zou je me even willen mailen (adres in profile) je hebt zelf geen mailadres in je profile staan.
BPM 4 heeft al een ingebouwde shoutcast DSP plugin die Meta Info verzend._Mystikal_ schreef op 29 juli 2003 @ 16:25:
[...]
t lijkt mij idd ook wel makkelijk om niet alle kanalen naar buiten te schoppenmaar daar gebruik ik gewoon een 2de progsel voor
ik doe t ultiem simpel. Winamp 2 met playlist,en dan prelisten in een ander programma. Als iemand een plugin heeft om te kunnen shoutcasten met BPM Studio Professional, dan wil ik daar wel mee aan de slag
Bovendien heeft BPM heeft een nederlandse taal addon.
Je hoeft enkel rechts onderin bij "Recorder" met rechter muisknop op "Opname formaat" te klikken, vervolgens klik je op "Streaming", daarna vul je de Server settings in van jezelf. De 2 klikbare hokjes heb ik altijd uitstaan, want dan pakt hij automatisch de Titel van het nummer.
Als je wil gaan streamen moet je eerst op "Record DRUKKuh!!"
EchtwelSnow_King schreef op 19 August 2003 @ 15:11:
mensen, draaien doe je met een ECHT mengpaneel en CD-Speler, niet via de PC........

[edit-mode]
Maar BPM samen met TRAKTOR vind ik een van de meest professioneelste DJ SOFTWARE!! dankzij de interface controler ondesteuning
[/edit-mode]
[ Voor 10% gewijzigd door donderdraak op 23-08-2003 20:05 ]
[ Voor 90% gewijzigd door MM op 23-08-2003 13:50 ]
Mocht er iemand willen draaien, mail even aub.
[ Voor 12% gewijzigd door MM op 23-08-2003 14:15 ]
ik dezedonderdraak schreef op 19 August 2003 @ 15:33:
[...]
Echtwelmix ik heb deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar BPM vind ik een van de meest professioneelste DJ SOFTWARE dankzij de interface controler, het is wel een flinke investering... ik geloof zo'n € 1199,00 exl. BTW en verzendskosten

ECHT niet, Traktor is dus echt wel 10000x beter, daar kan je elke midicontroller gebruiken die er is en niet alleen die commercieele nepzooi van BPM zelf...donderdraak schreef op 19 August 2003 @ 15:33:
[...]
Maar BPM vind ik een van de meest professioneelste DJ SOFTWARE dankzij de interface controler, het is wel een flinke investering... ik geloof zo'n € 1199,00 exl. BTW en verzendskosten
Daar ben je dus EN goedkoper uit EN je hebt helemaal zelf de keuze van wat en hoe je het kan doen.
Maar ik weet niet welke kwaliteit de stream moet zijn...
IDD, BPM rukt aan alle kanten... en Native heeft nog wel meer mooie softwareOverSoft schreef op 23 August 2003 @ 14:59:
[...]
ECHT niet, Traktor is dus echt wel 10000x beter, daar kan je elke midicontroller gebruiken die er is en niet alleen die commercieele nepzooi van BPM zelf...
Daar ben je dus EN goedkoper uit EN je hebt helemaal zelf de keuze van wat en hoe je het kan doen.
dat is inderdaad een beetje krap, anders kun je vantevoren wel een mix maken en die naar mij opsturen.Glacier schreef op 23 August 2003 @ 19:30:
Ik wil ook best wel draaien, maar ik heb ADSL Lite, dus mijn maximale kwaliteit is 48kbps,22kh,mono . Ik ga binnenkort in mprPRO draaien, dat wordt dan dus 48kbps,44kh,mono
Maar ik weet niet welke kwaliteit de stream moet zijn...
Tot dan zal ik wat happy hardcore ter gehore proberen te brengen
Dat laat ik liever zitten dan, ik draai liever live muziek dan dat ik een mix oid maak...m.m schreef op 23 August 2003 @ 19:33:
[...]
dat is inderdaad een beetje krap, anders kun je vantevoren wel een mix maken en die naar mij opsturen.
Verwijderd
een soort real stream direct van de mixer af in het theater , hehehe
Lekker snelle upstream en buma is dan al geregeld , zal eens zien wat de mogelijkheden zijn .
Verwijderd
Hee, das wel een leuk idee eigenlijkVerwijderd schreef op 27 August 2003 @ 17:28:
lijkt me ook wel eens een keer leuk, om dat vanuit het werk te doen
een soort real stream direct van de mixer af in het theater , hehehe
Lekker snelle upstream en buma is dan al ge regeld , zal eens zien wat de mogelijkheden zijn .
SENA, BUMA en STEMRA (en ook Brein)Movinghead schreef op 29 juli 2003 @ 20:34:
Let er wel op dat je niet zo maar mag broadcasten.
Hoe zit het met je media is daarover Buma Stemra betaald em betaal je ook Buma Stemra voor het uitzenden?
Ik begrijp het nog niet helemaal... Hoe kan een organisatie bepalen wat ik wel en niet mag met andermans muziek?
Zoals die organisaties bij mij overkomen zijn die organisaties de grote vrienden van de muziek artiest. Die organisaties geven het geld eerlijk terug aan de artiest, omdat het toevallig hun lied is. Moet je nagaan dat zo'n organisatie wel heel nederland moet doorspitten naar mensen die daadwerkelijk doet aan de "Verplichte Rechten".
Het-is-gewoon-niet-te-doen! Echt-niet!
Zodra je in je graf ligt dan pas komen ze op de hielen. Vooral omdat zulk soort organisaties natuurlijk met stapels papier werken, dat zal levensjaren kosten..
Van mijn part hoef jij geen rechten te betalen, zolang je een non-Profit bezig bent.
So what's the deal? There aint no deal!
Ik begrijp dat voor het versprijden van mp3 een hijsa kan worden gemaakt, maar er is toch echt duidelijk verschil tussen een illegaal en legaal. Bijvoorbeeld bij een CD met losse MP3's erop en een CD uit de cd winkel.
(uitgegaan van stereo 128kbit)
Is het standaard geluidskwaliteit van een mp3 bestand is minder dan het luisteren van een CD uit de winkel.
Ik neem aan dat je betaald voor de kwaliteit van de CD die je bij de cd boer haalt. Bovendien krijg je er iets commercieels bij. Een poster of een videoclip erbij.
Het zijn allemaal kleine dingetjes, die organisaties hebben nergens verstand van!!
Er zijn inmiddels zoveel artiesten, elke seconde worden er weer artiesten geboren. Maar gaan er ook een aantal weer weg!! Maar... Wat gebeurd er dan met de artiesten hun recht? Die gaan natuurlijk niet verloren, nee. Dus al die artiesten stapelen lekker op met hun albums + iedere amateur die kan gewoon een plaat opnemen bij een producer. GOD mag weten hoe die artiest heet?!
Een bedrijf zoals SENA dat je onwijs probeert bang temaken als consument zijnde die een internet Radio station wil opzetten.... Volgens mij ben jij een naald in een hooiberg!!
In iedergeval zo lang niet al te veel commerciele muziek op de radio 24/7 draait zullen die organisaties nooit kunnen zeggen dat jij muziek uitdeelt zonder de artiest zijn toestemming.
Verwijderd
Quote van de buma site :So what's the deal? There aint no deal!
Gebruikers en makers van muziek hebben te maken met de Auteurswet 1912. Die bepaalt dat een gebruiker de toestemming van auteurs – dus ook componisten en tekstdichters – nodig heeft om hun werk in het openbaar uit te voeren of vast te leggen op een beeld-/geluidsdrager. Meestal wordt die toestemming verleend tegen betaling van een vergoeding (al of niet via Buma/Stemra). Zonder betaling is er geen toestemming. En zonder toestemming is er sprake van illegaal gebruik
Over Stream Internet Audio & Audio distributie
Buma/Stemra beschouwt internet als een distributie- en promotiekanaal met grote potentie. Muziekwerken zouden zonder enige belemmering en zo klantvriendelijk mogelijk ter beschikking moeten worden gesteld. Maar die transactie moet wel in een beveiligde omgeving plaats vinden en tegen betaling van rechten aan de makers van de muziek
That's the deal !! , Pay and you may broadcast music ....
If you don't , you will pay the price .
Big time
Bovendien komt distributie van mp3 en stream op het zelfde neer
Dus waarom zou het een wel mogen en het ander niet ?
Voor Broadcast streams gelden ook nog eens andere wetten dan cd of mp3
distributie.
Bel voor de gein buma eens op en stel daar eens je vraag, zij leggen je graag het hoe en waarom uit .
Zij hebben wel degelijk ergens vertand van meer en deel van de mensen bij buma, sena en de rest is juridisch hoog aan gelegt , de andere helft heeft of werkt in de muziek wereld ..
Wat die naald betreft :
Hoe veel illegale radio stations hebben dat gedacht alvorens ze uit de lucht gehaald werden.???
Je bent sneller het haasje dan je Buma Stemra kan zeggen
Groet
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 00:22 ]
of hiermee..Snow_King schreef op 19 August 2003 @ 15:11:
mensen, draaien doe je met een ECHT mengpaneel en CD-Speler, niet via de PC........

alhoewel ik ook met cd's prima uit de voeten kan
KPN gaat in november de upload naar 96kbps verhogen, dus is er misschien nog hoop voor mij?Glacier schreef op 23 August 2003 @ 19:30:
Ik wil ook best wel draaien, maar ik heb ADSL Lite, dus mijn maximale kwaliteit is 48kbps,22kh,mono . Ik ga binnenkort in mp3PRO draaien, dat wordt dan dus 48kbps,44kh,mono
Wat moet de kwaliteit zijn?
En welke muziek moet er gedraaid worden? Of maakt dat nix uit?