Ik heb enige tijd geleden de pinnetjes op m'n Viper 770 ultra op agp 4 x gezet, terwijl m'n moederbord maar 2 x aankan. Nu heb ik af en toe dat als ik een grafisch intensief spel (UT, Sacrifice, Elite Force, soms ook met 3d mark 2000) aan het spelen ben dat dan opeens m'n computer herstart. Lekker aan het spelen en opeens POEF, reboot. Kan dat aan het geklooi liggen dat ik heb gedaan of ergens anders aan? Ik vand het heel storend dat ik niet meer rustig speel, uit angst dat ie uit zichzelf gaat rebooten.
Je kan hem niet op 4x zetten als je bord maar 2x aankan. De clockgenerator zit op je mobo, dus je mobo bepaalt het tempo van je AGP-kaart.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ja, maar ik heb dus echt de jumpertjes op m'n kaart veranderd, en ik weet niet meer hoe de oude instellingen waren, ik ben dat stuk papier ook kwijt
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ik heb al zo'n beetje alle driver erop gehad die er zijn hoor, ik ben niet dom, maar het is toch vreemd dat ie elke keer zomaar opeens reboot?
DAAR KUN JE JE JUMPER SETTINGS VINDEN!!!
Nu duidelijk?
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1