Planet opzeggen

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi :)

Inmiddels ben ik er via de search achtergekomen dat ik met ADSL bij Planet voor een jaar vastzit. Maar wat als ik mijn abonnement nou downgrade naar een inbelabonnement ? Weet iemand hoe dat werkt ?

De helpdesk heb ik uiteraard al gebeld, maar het leek alsof die man er zelf geen verstand van had 8)7 (dát gaat via de administratie meneer; dat weet ik niet meneer; de administratie is telefonisch niet bereikbaar meneer; etc.)

Dus, Tweakers, help me out!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
adsl naar inbel?? ik geloof niet dat dat kan.
en ja dat jaar zit je aan vast staat in de voorwaarden.

[ Voor 42% gewijzigd door Sumuhtsop op 29-07-2003 14:46 ]

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-05 10:19

Armada

-Wat wil je weten?-

LOL! Je bent er via de search achter gekomen? Kon je dat niet aan de hand van je contract begrijpen en de algemene voorwaarden? :*)

Anyhoe, downgraden kan, alleen natuurlijk wel naar een ADSL abonnement. Ze zijn natuurlijk niet gek! Veel plezier met Planet gewenst.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja.. in de voorwaarden van een ADSL abbo van PI staat dit:
Contractduur
Alle abonnementen worden aangegaan voor een periode van een jaar. Binnen deze periode kunt u uw abonnement niet opzeggen. Wel kunt u uw abonnement kosteloos wijzigen in een ander abonnement van Planet Internet. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.
In de algemene voorwaarden staat niks over het veranderen van abbo, zo ver ik zie.
Ik zou gewoon lekker nog eens de helpdesk bellen en je laten doorverbinden als ze het niet weten. Of gewoon je abbo downgraden en dan merk je wel of het kan of niet. :+
Overigens zou het me weinig verbazen als het gewoon kan. Voor PI is de winst belangrijk. Ik vraag me af of de winst tussen een gemiddeld ADSL abbo en een 56K/ISDN abbo zo veel veschilt. Bij de laatste zijn de kosten natuurlijk veel lager.

Wel raar trouwens dat wij jouw contract met de daarbij behorende voorwaarden van PI moeten uitleggen. :?

[ Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 29-07-2003 22:07 ]

🌞🍃