Toon posts:

Hypothese grotere schijven en ghost

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes, het volgende probleem, een van onze klanten die al een hele tijd over moet op nieuwe servers maar niet wil ligt nu helemaal klem HAHAHA, zijn eigen schult, maar goed wederom ben ik er om het op te lossen.

Wat is het probleem???
Nou een 9gb hd die tot zijn strot vol zit met exchange server w2k3 enterprise en AD, die wilt dus niet meer starten omdat er onvoldoende schijfruimte is, rebuilding AD en dan not enough space (probleem zag ik al aan komen maar goed klant is koning als ie niet wil luisteren dan niet).

Mijn idee, ik heb 2 80gb scsi schijven liggen, als ik die nou groter partitioneer dan de huidige 9gb schijf met zijn partitities, en ik zou dan partitie voor partitie met ghost clone, dan zou dat moeten werken MAAR, het zijn dus 2 9gb schijven die software mirror hebben, ik weet niet precies hoe dat software mirror in de details werkt (wel hoe je het moet opzetten enzo) maar mijn vraag, als ik die 2de schijf hetzelfde ghost naar de 2de 80gieg, en ik hang die 2 er dan in. Gaat die server dan weer starten of krijg ik ntldr problemen en moet ik met een andere creatieve oplossing komen???

Als jullie het niet weten dan ga ik het gewoon zo en zo proberen, maar zou leuk zijn als ik 100% zekerheid had :) :7

SPECIAAL VOOR JOU ENTER _/-\o_ sry was beetje gehaast dit is ook niet echt mij GOEISTE NEDERLANDISH

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 14:37 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Gebruik aub even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop en zet een paar 'enters' in je tekst want dit is niet te lezen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Maak maar een nieuw topic aan die wel aan de WOS policy voldoet en waarin je gebruik maakt van 'enters' zodat het allemaal wat beter te lezen is. Zoals je het nu post is het absoluut niet te lezen het is onoverzichtelijk en totaal niet te begrijpen Geef ook even aan waar je overal hebt gezocht om tot een oplossing te komen dat probleem met die ntldr Vermeld ook het OS in de titel

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.