Toon posts:

Hoe lang heb jij gewacht van aanmelding tot oplevering adsl?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik me aangemeld voor adsl van tiscali met het 768/128 abbo. Heb voor tiscali gekozen vanwege gratis aansluitkosten en de ethernetmodem voor E60,-. :D

Maar hoe lang moet ik nu wachten voordat ik echt via mijn adsl kan surfen?? Ze zeggen wel 5 week, maar hoe is het in de praktijk???

--------------------------------------------------------------------------------------- Uit de search heb ik niet echt nuttige info hier over gevonden, vandaar nieuw topic -------------------------------------------------------------------------------------

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

het duurt zo'n drie weken. soms anderhalf, soms 5, meestal 3...

zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 29-07-2003 14:17 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 19:59
Ik had het doe-het-zelf pakket binnen 2 a 3 weken thuis dus dat viel reuze mee. Het splitterje was echter wel kapot maar na een telefoontje met de KPN had ik binnen 2 werkdagen een nieuwe. Prima service dus (in mijn geval)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

3-7 aangevraagd bij nlhosting
25-7 alle gegevens gekregen van nlhosting
28-7 bijna alles gekregen van de KPN.. waren alleen splitter vergeten :S
die komt binnen een weekje zeiden ze....

dus ik vind het redelijk snel...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Heb ik een mooi verhaaltje voor je (planet Internet):

aangemeld: bleek dat het verkeerde modem was ingevuld. Binnen zeven dagen order gecanceld en drie maanden later wist planet me te vertellen dat de order nu ècht 'gesloopt' was. Goed, in de herkansing dus, (eind januari) nu met het juiste modem: Binnen een week had ik het modem (doe-het-zelf-pakket) in huis en na 3 weken had KPN de aansluiting gereed gemaakt. Helaas had planet het nogal druk. Ik heb gewacht en gewacht. Vervolgens ben ik om de dag de helpdesk gaan bellen. En nadat ik de hele afdeling aan de lijn had gehad kwam er 1 op het heldere idee zijn baas in te schakelen. Die zij dat het binnen een week geregeld was en dat ik een brief zou krijgen als het klaar was. 3 weken later was het opgelost en zo had ik na 25 weken eindelijk ADSL. De brief heb ik nog steeds niet ontvangen...

Ze waren bij Planet overigens wel zo vriendelijk om me al vanaf februari abonnementsgeld te laten betalen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit staat gewoon in de FaQ: FAQ Internet & Telefonie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.