[Outlook] Addressbook error

Pagina: 1
Acties:

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hi,

Sinds ik mn Windows XP heb reinstalled, en ik Outlook XP er weer op heb gezet, krijg ik een vaag probleem met mn address book. De search kwam alleen met antwoorden over hoe je address book te back-uppen, maar dat zoek ik niet ;)

De error is als volgt;

Afbeeldingslocatie: http://www.nl3gta.xszone.nl/error.jpg

Ik heb geprobeerd om via de normale manier dus via Bureau accesories addressbook contacten toe te voegen en dan hopenlijk via Outlook XP te kunnen bekijken. Tevergeefs.

Ook heb ik mn Office installatie opnieuw bekeken of ik "hulpmiddelen" had geinstalleerd, die eventueel nodig zouden kunnen zijn, ook dit was het geval.

Ik ben verder het spoor kwijt, iemand die eventueel iets hiervan weet? :)

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Heb je al gekeken bij "Extra -> E-Mail Accounts -> Bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen"

(maar dan in 't Engels :) )

edit:
Waarschijnlijk staat daar een folder in die er niet meer is ofzo.....

[ Voor 30% gewijzigd door TaZz op 29-07-2003 13:57 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:28

samo

yo/wassup

Had je een backup gemaakt van je contacten in een nederlande outlook en deze geimporteerd in een engelse outlook?
Dat kan namelijk wel voor problemen zoeken, omdat de contacts folder leeg is en de contacten folder vol staat...
ik heb er geen oplossing voor, klooi er wat mee, dat was voor mij de oplossing (m.a.w. kwee de preciese oplossing nie)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TaZz schreef op 29 July 2003 @ 13:49:
Heb je al gekeken bij "Extra -> E-Mail Accounts -> Bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen"

(maar dan in 't Engels :) )
Dan komt er;

Afbeeldingslocatie: http://www.nl3gta.xszone.nl/error1.jpg
Maar die kan ik niet vinden :?
samo-arne schreef op 29 July 2003 @ 13:51:
Had je een backup gemaakt van je contacten in een nederlande outlook en deze geimporteerd in een engelse outlook?
Dat kan namelijk wel voor problemen zoeken, omdat de contacts folder leeg is en de contacten folder vol staat...
ik heb er geen oplossing voor, klooi er wat mee, dat was voor mij de oplossing (m.a.w. kwee de preciese oplossing nie)
Ik had mn mail ge-export naar een .pst bestand en die weer terug gezet, toen kwam dit probleem dus :) Vorige installatie was ook engels.

[ Voor 7% gewijzigd door bbrother op 29-07-2003 13:57 ]

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

bbrother schreef op 29 juli 2003 @ 13:54:
[...]

Dan komt er;

[afbeelding]
Maar die kan ik niet vinden :?
Kun je daar niet gewoon alles weggooien en opnieuw aanmaken dan :?