[Counter Strike] nieuwe installatie alleen nog maar kruipen

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleerd en mijn CS directory weer op de oude plaats gegooid. Hij heeft al mijn oude instellingen mee genomen alleen als ik naar voren / achteren / strafe left / strafe right wil lopen, gaat hij automatisch ducken (kruipen) terwijl ik mijn duck toets (ingesteld op linker shift) niet ingedrukt heb.

Als ik bij mijn profiel de duck control koppel aan een andere toets, bijv. de 'D', dan werkt CS zoals het hoort maar zodra ik mijn shift toets weer instel als duck control, dan heb ik het zelfde probleem weer.

Ik kan er niets over vinden op internet of Got, wie weet hoe je dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd gewoon CS er even overnieuw op te zetten, ipv je oude dir te restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

download een standaard config en stel alles opnieuw in.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 29 July 2003 @ 12:30:
download een standaard config en stel alles opnieuw in.
das een goed idee. weet je welke file het profiel in opgeslagen wordt en waar je deze kan downloaden?

ps: Ik kan mijn CS niet opnieuw installeren omdat ik ..ehm.. 'de installatie-cd kwijt ben'.. zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Halife + xp keyboard problemen

Probleem heb ik dus ook, lees het maar ff
En me andere topic: Windows XP + Raar keyboard probleem in games

Ik heb het nu opgelost door me catalyst drivers telaten staan, maar wel control pannel 3.0 gebruiken ipv net zoals de catalyst 3.5 / 3.6

( heb het dus met cata 3.5 en 3.6 )

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 29-07-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op 29 July 2003 @ 13:49:
Halife + xp keyboard problemen

Probleem heb ik dus ook, lees het maar ff
En me andere topic: Windows XP + Raar keyboard probleem in games

Ik heb het nu opgelost door me catalyst drivers telaten staan, maar wel control pannel 3.0 gebruiken ipv net zoals de catalyst 3.5 / 3.6

( heb het dus met cata 3.5 en 3.6 )
Ahaa! Dat moet het zijn. Ik heb nu voor het eerste de catalist 3.6 geinstalleerd (3.5 heb ik overgeslagen) en mijn vorige installatie was inderdaad met catelist 3.4.
Ga snel 3.4 er weer even opzetten. Laat nog weten of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik heb dus precies hetzelfde probleem in Quake III Arena :|

K'had al uitgevogeld dat het aan de videokaart drivers lag, want met de Omega drivers deedtie het wel goed...

Maar ik ga maar aant downen dan :P

Thx voor dit topic ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scatman_II schreef op 29 July 2003 @ 19:41:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem in Quake III Arena :|

K'had al uitgevogeld dat het aan de videokaart drivers lag, want met de Omega drivers deedtie het wel goed...

Maar ik ga maar aant downen dan :P

Thx voor dit topic ;)
your welcome..

Maar wacht ff. Je bedoelt dat het met de nieuwste Omega drivers wel goed werkt? Ik hoef niet terug naar de ATI Catalist 3.4?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 19:44:
[...]

your welcome..

Maar wacht ff. Je bedoelt dat het met de nieuwste Omega drivers wel goed werkt? Ik hoef niet terug naar de ATI Catalist 3.4?
Mja, de laatste Omega drivers die ik probeerde deden het goed :) Kweet ook eigelijk niet waarom ik nu de Catalyst weer geinstalleerd heb 8)7

[filename: radW2KXPomega2443.exe]

Wel eerst je radeon drivers uninstallen, anders krijg je vage shit :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb net de nieuwste omega drivers geinstalleerd (rad_w2kxp_omega_2474.exe) en het probleem is verholpen. Bedankt voor jullie hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter heeft duidelijk een warez versie. Waarom helpen jullie zulke personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 20:14:
heb net de nieuwste omega drivers geinstalleerd (rad_w2kxp_omega_2474.exe) en het probleem is verholpen. Bedankt voor jullie hulp! :)
mooi :)

Ik zal zelf ook eens met de omega drivers gaan spelen, want ik vind zelf control pannel van catalyst 3.0 wat opties missen.

Maar Dit zou dus igg in de Faq moeten ;)

Problemen met keyboard probeer dan je video driver tedowngraden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 12:56:
Topicstarter heeft duidelijk een warez versie. Waarom helpen jullie zulke personen?
Wat een onzin, CS/HL kan je na een Windhoos reinstall prima gebruiken zonder het te reinstallen. Gewoon key intikken en presto.

Ik snap hoe jij daarbij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 16:12:
[...]

Wat een onzin, CS/HL kan je na een Windhoos reinstall prima gebruiken zonder het te reinstallen. Gewoon key intikken en presto.

Ik snap hoe jij daarbij komt...
Je kickt een topic van 2 weken oud ;) En daarbij wou ik even toevoegen: de topicstarter heeft het over CS, alsin Counter-Strike, wat nog altijd een gratis mod is :P

The devil is in the details.

Verwijderd

CS retail kan ook pirated zijn. Of de HL waar de gratis CS mod op draait. :X
Maar goed, ik had dit zelfde probleem alleen heb ik "walk" op shift gebind, nieuwste Omega drivers werken nu prima.

Maar goed... Videokaartdrivers als je shifttoets vastgeplakt lijkt te zitten, daar kom je toch ook niet op? :D

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
waarschijnljik denken jullie een beetje te moeilijk:
type -duck in in je console en waarschijnlijk is dat het :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Nee, dat is het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hoi, ik heb dit probleem ook, en wel met alle Catalyst versies. Ook de nieuwe 3.7. Omegadrivers lossen het op, maar die wil ik niet (wazige problemen met refreshrates etc).

Valt me echt tegen dat het er in 3.7 nog in zit. Ik kon er ook niets op internet over vinden, waarom hebben niet meer mensen dit?

Heb een 8500 trouwens.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
cs reinstallen hoeft helemaal niet als je geen HL cd hebt. gewoon cstrike directory weggooien in je HL dir, dan hou je gewoon je halflife + cd key in registry. daarna cs downloaden en installeren in de HL dir.. easy? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Is er geen andere oplossing voor het vastzitten van de shiftknop dan de Omegadrivers installeren?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Ander OS misschien aangezien je niet 1 driver hebt die alle "Windows"ondersteund ...... :O
We dwalen een beetje af van 't onderwerp zo, 't was toch opgelost.... :P ;)

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Captain Pervert schreef op 08 september 2003 @ 23:57:
Is er geen andere oplossing voor het vastzitten van de shiftknop dan de Omegadrivers installeren?
Helaas nog niks gevonden.

Ik zal de mannen @ ati er eens over mailen.

( ik weet dat dit een kick is maar aangezien ik er nu weer last van heb en toch graag catalyst 3.7 zou willen gebruiken kick ik dit topic )

Verwacht result :)
Pagina: 1