hallo geachtige tweakers.
Ik heb een vraagje aan jullie namelijk wat is jullie ervaring met deze mobo?. Ik heb zelf al een beetje gezocht maar ik kwam niet verder dan de epox site. aangezien dat de deel 5 van epox mobo's gesloten is en de deel 6 nog niet gestart is moest ik het toch vragen omdat ik verplan ben om die mobo te kopen bij informatique voor 99 euro. Maar ik koop die bord alleen voor overclocken tenzij al dat wel kan met dit bord. Ik heb hier spec van het mobo van de epox site gepikt
Specifications for EP-8RDA3G:
• Socket A Supporting 200/266/333/400MHz FSB AMD Processors
• NVidia NForce2 SPP / MCP Chipset
• 1 Floppy drive controller - serial port - parallel port
• AGP 8x for 1.5v graphics cards, 5 PCI slots
• 2 standard IDE ports for ATA-133, backwards compatible with ATA-100/66
• 3 DDR SDRAM banks for Maximum 3 GB memory DDR333/400
Dual Channel DDR400 memory support for increased performance (backward compatible)
• 4 USB 2.0 ports, 4 extra by optional USB back-panel cables
• Multiphase power solution for increased stability, including 12v supply adaptation for CPU
• Onboard sound, 6 channel CMedia C9739a Audio Supports Digital SPDIF and software AC-3
• Standard ATX format 305mm x 245mm x 40mm, ATX Size
• Onboard Dual 10/100 LAN
• Onboard P80P diagnostics LED
• 2 1394A ports with 400Mbps bandwidth from Agere FW323 1394 controller
http://www.theforumisdown...files/0103/epox8rda3G.jpg een foto ervan
het uiterlijk van het bord ziet er goed uit vind ik
ik het nog 1 vraag zit in de powerbios ook vcore optie? want dat zit er namelijk er op powerbios zouden jullie mij kunnen uitleggen wat het precies inhoud
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om meer info over deze mobo te krijgen.
Alvast bedankt.
Ik heb een vraagje aan jullie namelijk wat is jullie ervaring met deze mobo?. Ik heb zelf al een beetje gezocht maar ik kwam niet verder dan de epox site. aangezien dat de deel 5 van epox mobo's gesloten is en de deel 6 nog niet gestart is moest ik het toch vragen omdat ik verplan ben om die mobo te kopen bij informatique voor 99 euro. Maar ik koop die bord alleen voor overclocken tenzij al dat wel kan met dit bord. Ik heb hier spec van het mobo van de epox site gepikt
Specifications for EP-8RDA3G:
• Socket A Supporting 200/266/333/400MHz FSB AMD Processors
• NVidia NForce2 SPP / MCP Chipset
• 1 Floppy drive controller - serial port - parallel port
• AGP 8x for 1.5v graphics cards, 5 PCI slots
• 2 standard IDE ports for ATA-133, backwards compatible with ATA-100/66
• 3 DDR SDRAM banks for Maximum 3 GB memory DDR333/400
Dual Channel DDR400 memory support for increased performance (backward compatible)
• 4 USB 2.0 ports, 4 extra by optional USB back-panel cables
• Multiphase power solution for increased stability, including 12v supply adaptation for CPU
• Onboard sound, 6 channel CMedia C9739a Audio Supports Digital SPDIF and software AC-3
• Standard ATX format 305mm x 245mm x 40mm, ATX Size
• Onboard Dual 10/100 LAN
• Onboard P80P diagnostics LED
• 2 1394A ports with 400Mbps bandwidth from Agere FW323 1394 controller
http://www.theforumisdown...files/0103/epox8rda3G.jpg een foto ervan
het uiterlijk van het bord ziet er goed uit vind ik
ik het nog 1 vraag zit in de powerbios ook vcore optie? want dat zit er namelijk er op powerbios zouden jullie mij kunnen uitleggen wat het precies inhoud
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om meer info over deze mobo te krijgen.
Alvast bedankt.