Bij de eerste login op een Citrix server verschijnt een melding die er op wijst dat 'een applicatie' (de Citrix Server in dit geval) toegang wil krijgen tot de lokale vaste schijven. Je kan hier kiezen voor Read Only, Full Access en No Access.
Echter zijn er in onze firma enkele users die voor No Access gekozen hebben, met als gevolg dat ze geen bestanden van hun lokale schijf via Citrix naar het bedrijfsnetwerk kunnen kopiëren, en omgekeerd.
Nu is mijn vraag hoe dit voor die users gewijzigd kan worden in Full Access.
Ik vind hier nergens iets van terug, noch bij de settings op de Citrix server zelf, noch bij de ICA Client.
Ik heb al vanalles geprobeerd: van het verwijderen van de profielen op de Citrix server tot een nieuwe installatie van de ICA Client.
Iemand die me kan helpen?
Echter zijn er in onze firma enkele users die voor No Access gekozen hebben, met als gevolg dat ze geen bestanden van hun lokale schijf via Citrix naar het bedrijfsnetwerk kunnen kopiëren, en omgekeerd.
Nu is mijn vraag hoe dit voor die users gewijzigd kan worden in Full Access.
Ik vind hier nergens iets van terug, noch bij de settings op de Citrix server zelf, noch bij de ICA Client.
Ik heb al vanalles geprobeerd: van het verwijderen van de profielen op de Citrix server tot een nieuwe installatie van de ICA Client.
Iemand die me kan helpen?