Toon posts:

Referers zonder eigen script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een bestaande teller (nedstat, onestat etc) waarmee ik het aantal maal dat op een link wordt geclickt kan checken. Ik wil hier dus geen eigen teller voor maken maar gebruik maken van de service die andere bieden... niet het wiel zelf uitvinden ...

Ik weet dat sitestat van Nedstat het aanbiedt, maar wel voor € 4400 pj... dat is iets boven budget.

Kan iemand me hiermee helpen en vertellen wat zijn of haar ervaringen zijn.

THx

Verwijderd

Als het om een paar externe links gaat:
de link naar een html pagina laten gaan waar een normale teller opstaat (en die pagina met een refresh naar verdere link door laten lopen) ?

Hoeveel linken wil je counteren overigens? Hoe groot is je budget dan wel? Gaat het om interne links of links naar buiten (onbeheersbare pagina's)?

http://www.google.nl/search?&q=link+counter+tracking

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aan de oplossing van een redirect had ik gedacht, maar is helaas niet de mooiste oplossing.

Ik wil max. 50 linken counteren. Mijn budget ligt rond de € 300 pj voor deze service. Het gaat om linken van buiten naar binnen... dus ik wil nagaan in hoeverre advertenties op externe pagina's nuttig zijn.

PS: Ik gebruik de Nedstat Pro teller, dus zou het liefst alleen bovenstaande service aanschaffen, zonder de rest van het statistiekgebeuren.

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ooit gehoord van linkcounter.com?

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!