MAC adres voor DOS ? hoe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Heej,

weet iemand hier misschien hoe ik ene MAC adres van een netwerk kaart kan uitlezen via een DOS opstartflop ?

Greetz Vaguh

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

w9x: ipconfig_all
NT, 2k, xp: ipconfig /all

Bloed, zweet & koffie

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Vilenin schreef op 29 July 2003 @ 11:02:
w9x: ipconfig_all
NT, 2k, xp: ipconfig /all
Leuk, ik wist niet dat die ook werkten vanaf een DOS bootdisk :/

Vaguh: meestal staat er op de driverdiskette van de kaart wel een diagnostic programma waarmee je MAC, IRQ etc. kan opvragen.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Wizzkat, 'k heb gegoogled.. maar denk naar de verkeerde woorden gezocht. Was deze pagina nog nie tegen gekomen , THNX!

Dawai, I know, maar we moeten er een kleine 100 doen en om er nu 100maal alle mac adressjes handmatig te gaan overschrijven zie ik niet echt zitten :P hehehe. (waarom ik dit eerder zei is omdat ik de vraag zo kort mogenlijk wou houden ;))

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, zoeken blijft toch altijd de beste manier om aan informatie te komen he ;)

Aangezien dit makkelijk te vinden was, gaat dit topic op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.