Toon posts:

Ervaringen Fasttrack SX4000 Bios 1.02.0.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie hebben er van jullie ervaring met de nieuwe Fasttrack SX4000 BIOS 1.02.0.5?
In combinatie met de drivers 1.02.0.6?

Ik heb namelijk heel erg last van time-outs.

Dus even een burst van data en dan even nix enz. enz. (Je ziet ook de lampjes heel hard knipperen en dan pulst ie even.)

Wanneer hij nix doet reargeert de PC ook nouwelijks meer.

Toch haal ik in SiSoft een score tussen de 31Mb/s en de 64Mb/s

(4x Maxtor 80Gb 8Mb 7200rpm) op RAID5 32K

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mag ik hieruit concluderen dat de andere BIOS/driver versies in jouw geval prima werken? If so, dan kun je ze toch gewoon terugzetten en eventueel een bugmailtje bij Promise deponeren met de complete/exacte systeemconfig en de probleembeschrijving :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar we gebruiken Windows 2003 Server en de oudste drivers werken hier niet op. En ja complete details van de BUG is al naar promise gestuurd.

Het was voor mij alleen even ter info of meer mensen dit probleem hebben, of een oplossing hiervoor?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 22:50
Ik heb exact hetzelfde gehad met deze combinatie, maar eigenlijk heb ik met die kaart altijd al lichte time-out problemen gehad, ongeacht welke driver combinatie ik gebruikte. Weet alleen dat het met die versies die jij noemt bij mij onder windows xp echt een drama was.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-03 16:26
Ik vindt een score van 31 tot 64 MB/s niet iets om over naar huis te schrijven.
Maar goed, gebruik je alle vier de schijven in je raid set of heb je er eentje als hot spare?

Post hier ook eens een stuk van die errorlog, misschien kunnen we daar iets meer uit halen. Waar je ook naar kunt kijken is PCI busmastering/IRQ sharing en dat soort zaken, daar lijkt de klacht namelijk veel op.

Verwijderd

Topicstarter
alle vier de schijven zitten in de RAID 5 32K set.
En ja de snelheden zijn goed, maar het systeem blijft gewoon raar hangen..

Voor de rest staat APIC wel aan, en de kaart zit op IRQ 17

Zou het helpen als ik APIC uitzet?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:41 ]

Pagina: 1