[NFS] Hot Pursuit 2, Pursuit mogelijk in multiplayer?

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Sinds 2 dagen heb ik NFS Hot Pursuit 2, omdat ik de oude leuk vond heb ik deze dus nu ook. Alleen in de oude was het mogelijk om op een LAN bijvoorbeeld te gaan racen MET cops erbij, dat een aantal spelers op die LAN dus voor Cop speelde en de anderen moesten aanhouden. Ik kan nergens in HP2 ook deze mogelijkheid vinden, laat staan een mogelijkheid om een multiplayer game te starten waarin iedereen gewoon raced, maar waar er wel gewoon cops (de PC dan dus) zitten die mensen aanhouden.

Is het alleen nog Single Player, dat Hot Pursuit?

Profile

Verwijderd

Ikzelf heb dat spel ook, maar die optie heb ik nog niet geprobeerd. Kzal eens kijken voor je. Dat moet dus wel mogelijk zijn.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 11:26:
Ikzelf heb dat spel ook, maar die optie heb ik nog niet geprobeerd. Kzal eens kijken voor je. Dat moet dus wel mogelijk zijn.
En? Ik heb het namelijk nog steeds niet gevonden :X

Profile

Verwijderd

Oh sorry, heb gisteravond geen tijd gehad, want mijn aanstaande schoonouders kwamen ineens op bezoek :(

Kzal vanavond eens proberen.

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
In HP2 is dit er dus uit gehaald, DE reden dat ik dit niet meer speel :(

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Ohja?? Das balen dan! Misschien moeten we de makers van dat spel eens vragen of ze een patch ervoor willen maken zodat we alsnog als cops achter onze race-vrienden kunnen rijden. })
Pagina: 1