Count down programma in de tray

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een count down programma, het liefst moet hij werken in de traybalk.

Ik heb via download.com al een aantal programma's gevonden. Op de disneytrip teller na zijn ze allemaal beperkt tot een maximaal aantal uur. Op GoT zijn er wel wat topics over maar die staan allemaal in PW, en dat is me te lastig (zeker als ik hem in de tray wil krijgen) Of ik moet ervoor betalen (wil ik wel, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij het doet, en moet ik hem in de tray kunnen zetten)

hij moet minimaal 1000 uur aankunnen (liefst dat je gewoon een datum en een tijd geeft)
de prijs, het liefst freeware, maar anders niet meer dan 15 euro (17 dollar is dat ongeveer geloof ik)

PS, een plugin voor statsbar kan ook.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:55

Remy

I usually get 100% accuracy

CountDown Timer is wel wat volgens mij, vooral voor afspraken bedoeld. Je kan er ook je email mee laten 'alerten', daarvoor staat er nog een extra proggy op die page.

En verder is Coolap een goeie, ik gebruik em zelf af en toe voor wat dingen. Je kan er alarm e.d. mee instellen, evenals de text die bij een alarm moet komen.

LinkedIn
Instagram

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wow dat is snelle hulp :)

Die eerste vind ik het mooist. Hoewel niet in de system tray, is hij wel mooi compact en is hij transparant te maken.
TX hier kan ik wat mee :)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:55

Remy

I usually get 100% accuracy

* Remy de humanoid search-engine strikes again >:)

;)

Maar mooi dat het nuttig is, heb ik voor vandaag ook weer m'n goede daad gedaan ;)

LinkedIn
Instagram