digitale camera maar welke???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Thundereagle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ik heb een jaar geleden een digitale camera gekocht wat gelijk ook een webcam in 1 is maar hij heeft 1.3 megapixels waarmee je software matig het kan veranderen in 2.0 pixels niet echt blij met het resultaat want ik vindt het niet echt foto-kwaliteit hebben en ik ben nu op zoek naar een betere.
ik heb er nu wel een op het oog alleen ik weet niet of die wel goed foto-kwaliteit heeft.
Ik bedoel hierbij de fuji finepix s304.
ik wil het alleen voor normale dingen gebruiken (dus in en om het huis en niet voor prof. dingen)
ik hoop dat iemand mij hier mee een beetje kan helpen want op digitale camera gebied weet ik helemaal niets en als ik naar de winkel ga dan proberen ze alles om het je te verkoopen.

met vriendelijke groet Benjamin :)

Verwijderd

Kijk eens op dpreview.com

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 22:11
Welkom op GoT.... We groeten hier trouwens niet aan het einde van onze posts ;)

Op GoT is het de bedoeling dat je eerst zoekt voordat je post... Ik zal je eventjes op weg helpen..

Lees bijv. de FAQ van Gadget Talk eens, want daar hoort dit thuis, niet in Overige Hardware, owja de FAQ: Gadget Talk FAQ

Kijk hier eens:
Welke digicam tussen de 250 euro en 500 euro?
De site van dpreview

Google doet ook wonderen, www.kieskeurig.nl doet ook wonderen...

Nou nu eerst eens goed aan de slag, bepaal wat je wel en niet nodig vind aan een camera (zoom optisch en/of digitaal, handmatige instellingen, flits, aantal megapixel, enz...)

Bovenin staat dit:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/topbar_uit.gif

Zie je de search staan, gebruik die ook eens, waarschijnlijk vind je veel nuttige info...

[ Voor 34% gewijzigd door RobertJ op 29-07-2003 03:06 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Een 2.2 of een 3.3 megapixel camera is natuurlijk de beste optie, krijg je foto's van rond de 2048x1500 ofzo!

Natuurlijk te groot maar perfect om te bewerken ......je hebt zeker weten genoeg beeldinformatie.

Koop geen trust, is goedkoop maar je weet wat je koopt.

Canon schijnt het heel erg goed te doen, foto's zijn redelijk getrouw en belichting is goed.

Maar de anderen moet je ook niet uit het oog verliezen.

Maar een 3.3 Megapixel zou toch wel "foto" kwaliteit moeten leveren.

Let een beetje op het energie gebruik, dat je niet 4 extra accu's moet meeslepen. En dat hij goed in je hand ligt, niet te zwaar maar ook niet te licht. En zeker niet te klein.

Het beste kun je nogsteeds via een kaartlezer ( weet je wel, zo'n los memory kaartje ) want vaak is het kopieren direct van camera langzamer.....

Tja.....denk nog eens goed na wat je wil!

There is no place like ::1

• Thundereagle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
bedankt voor de goeie hulp.
ik denk dat ik er nu wel uit kom. :)
sorry trouwens dat ik het verkeert geplaatst heb. 8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat kan een echte Tweaker heus wel makkelijk zélf uitzoeken :) Zie dus het juiste subforum, de Search en Google voor meer ervaringen/informatie.

Verder raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig door te nemen. Zo heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.