ik heb een jaar geleden een digitale camera gekocht wat gelijk ook een webcam in 1 is maar hij heeft 1.3 megapixels waarmee je software matig het kan veranderen in 2.0 pixels niet echt blij met het resultaat want ik vindt het niet echt foto-kwaliteit hebben en ik ben nu op zoek naar een betere.
ik heb er nu wel een op het oog alleen ik weet niet of die wel goed foto-kwaliteit heeft.
Ik bedoel hierbij de fuji finepix s304.
ik wil het alleen voor normale dingen gebruiken (dus in en om het huis en niet voor prof. dingen)
ik hoop dat iemand mij hier mee een beetje kan helpen want op digitale camera gebied weet ik helemaal niets en als ik naar de winkel ga dan proberen ze alles om het je te verkoopen.
met vriendelijke groet Benjamin
ik heb er nu wel een op het oog alleen ik weet niet of die wel goed foto-kwaliteit heeft.
Ik bedoel hierbij de fuji finepix s304.
ik wil het alleen voor normale dingen gebruiken (dus in en om het huis en niet voor prof. dingen)
ik hoop dat iemand mij hier mee een beetje kan helpen want op digitale camera gebied weet ik helemaal niets en als ik naar de winkel ga dan proberen ze alles om het je te verkoopen.
met vriendelijke groet Benjamin