Toon posts:

[win xp pro] installatie stopt na het kopieren van tempfiles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een partitie mijn windows xp installatie bestanden. Wanneer ik via dos windows xp wil installeren, kopieert hij eerst de temp bestanden naar een andere partitie. Vervolgens zegt hij dat hij opnieuw gaat booten en de setup in GUI zal starten. Maar helaas, die start hij niet. Ook staat de setup niet in mijn boot menu. Hij kopieert dus eerst alle temp bestanden en daarna gaat hij niet meer verder. Weet iemand hoe ik de setup weer kan starten?

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 08:23

Maartenvs

For Sale

dacht ik eerst ook maar na paar minuut wachten ging hij gewoon verder. Heb je trouwens ook dat progje draaien waar win om vraagt bij de installatie (ben naam even kwijt, tis ook laat) iets in de trend van drivespc het heet anders maar zorgt ervoor dat copieren veel sneller gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Maartenvs schreef op 29 July 2003 @ 02:42:
dacht ik eerst ook maar na paar minuut wachten ging hij gewoon verder. Heb je trouwens ook dat progje draaien waar win om vraagt bij de installatie (ben naam even kwijt, tis ook laat) iets in de trend van drivespc het heet anders maar zorgt ervoor dat copieren veel sneller gaat.
Na een paar min wachten start hij windows op een andere partitie. Maar ik wil de installatie starten.
En dat progje wat je bedoeld: smartdrv

Verwijderd

Topicstarter
Moet die temp schijf eigenlijk ook in bios in het bootmenu staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 15:37 ]