Ik ben de eigenaar van een leuke rekenmachine alleen ervaar ik de laatste tijd een paar probleempjes.
specs:
koolance PC2-601BW case
2x amd MP 2000+
chaintech 7kdd
enermax 350watt
Maxtor Diamondmax Plus8 30 GB
dru500a (cdr/cdrw/dvdr/dvdrw)
chaintech ti4600 128mb
2x kingston 512 pc2100 registered ddr
simpele dvdspeler (type waarschijnlijk niet belangrijk)
simpele geluidskaart (type waarschijnlijk niet belangrijk)
2 blacklicht neonlampen
(vloeistof in de buizen reageerd met blacklight erg leuk onder de tafel)
ik merk dat mijn pc zoeens in de zoveel tijd gewoon fastloopt, niet crashed ofzo echt gewoon van het ene op het andere moment vast zonder dat ik iets speciaals aan het doen ben. soms doet hij dit tijdens het booten soms gewoon in windows zelf. Af en toe krijg ik ook een melding dat mn cpus niet compatibel zijn voor dual processing nadat het de hoeveelheid geheugen geteld is. amd MPtjes zijn daar dacht ik toch wel geschikt voor.
meestal boot hij gewoon zonder problemen maar dan blijft hij dus op een gegeven moment in windows hangen.
nou kan ik wel als een idioot spullen gaan bestellen maar waar zou ik beter terecht kunnen dan bij de GOT gurus
.
Nu is mijn logische vraag wat kan er in hemels naam mis zijn met een systeem als deze. Ik kan me voorstellen dat de exra cpu en de vga kaart iets wat harder aan de psu zouden kunnen trekken dan de gemiddelde pc maar 350watt zou toch genoeg moeten zijn voor een setup als deze?
naast de psu kan ik me namelijk niets indenken dat defect kan zijn aangezien alles nieuw is. Qua instellingen denk ik ook niet dat er iets mis is want alles heeft ooit vlekkeloos gedraaid.
mijn excusses als deze post niet in het juiste forum geplaatst is
mvg
Tony Wijnhard
specs:
koolance PC2-601BW case
2x amd MP 2000+
chaintech 7kdd
enermax 350watt
Maxtor Diamondmax Plus8 30 GB
dru500a (cdr/cdrw/dvdr/dvdrw)
chaintech ti4600 128mb
2x kingston 512 pc2100 registered ddr
simpele dvdspeler (type waarschijnlijk niet belangrijk)
simpele geluidskaart (type waarschijnlijk niet belangrijk)
2 blacklicht neonlampen
ik merk dat mijn pc zoeens in de zoveel tijd gewoon fastloopt, niet crashed ofzo echt gewoon van het ene op het andere moment vast zonder dat ik iets speciaals aan het doen ben. soms doet hij dit tijdens het booten soms gewoon in windows zelf. Af en toe krijg ik ook een melding dat mn cpus niet compatibel zijn voor dual processing nadat het de hoeveelheid geheugen geteld is. amd MPtjes zijn daar dacht ik toch wel geschikt voor.
meestal boot hij gewoon zonder problemen maar dan blijft hij dus op een gegeven moment in windows hangen.
nou kan ik wel als een idioot spullen gaan bestellen maar waar zou ik beter terecht kunnen dan bij de GOT gurus
Nu is mijn logische vraag wat kan er in hemels naam mis zijn met een systeem als deze. Ik kan me voorstellen dat de exra cpu en de vga kaart iets wat harder aan de psu zouden kunnen trekken dan de gemiddelde pc maar 350watt zou toch genoeg moeten zijn voor een setup als deze?
naast de psu kan ik me namelijk niets indenken dat defect kan zijn aangezien alles nieuw is. Qua instellingen denk ik ook niet dat er iets mis is want alles heeft ooit vlekkeloos gedraaid.
mijn excusses als deze post niet in het juiste forum geplaatst is
mvg
Tony Wijnhard
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:23 . Reden: was geheugen vergeten :) ]