Toon posts:

Van .wav naar Realplayer: waarmee?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een aantal wavjes die ik op mijn site wil zetten. Nu zijn die bestanden een kleine 50 MB per stuk dus dat zullen we maar niet doen. Ik zat eraan te denken om deze bestanden om te zetten naar een RAM-bestand, maar ik heb geen idee met welk programma dit zou moeten. Weet iemand misschien een titel van een free- of shareware programma dat dit kan en waar dit te downloaden is?

LET OP:

Op de wavjes zit geen copyright, aangezien de nummers speciaal voor mijn feest geproduceerd zijn, en ik dus toestemming heb van de auteur!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

realproducer kan het in elk geval wel :) (weet eerlijk gezegd niet of er ook een shareware versie van is).

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

zoeken bij google naar '"wav to rm"

[ Voor 70% gewijzigd door WFvN op 29-07-2003 01:09 . Reden: url was niet helemaal lekker ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tsja, misschien even een off-topic post, maar ik zou zéker geen RM-formaat gaan gebruiken op websites. Veel mensen kotsen letterlijk hard op RealPlayer door de bakken spyware, reclame en andere opdringerige rotzooi. Een site die RealPlayer gebruikt klik ik samen met vele anderen keihard weg.

Ik zou MP3 gebruiken. Dit gebruikt ook een goede compressie, en iedereen heeft wel een MP3-player geïnstalleerd. In tegenstelling tot RealPlayer.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 18:40

Spacecowboy

XBL: Biggmans

HENG HENG

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:|

Best wel ja....

Hij doet wat vreemds met m'n link door die " " rondom die wav to rm.

Ik had een duidelijk betere result in google zelf

edit:

nogmaals de url ingerammeld, alleen nu met de url-tags; dat werkt WEL goed in tegenstelling tot de google-tag

[ Voor 34% gewijzigd door WFvN op 29-07-2003 01:10 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:49

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is gewoon simpel .mp3 ook geen optie? Tegenwoordig speelt alles wel mp3 af.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

DinX

Motormuis

Genghis Khan schreef op 29 July 2003 @ 01:04:
Veel mensen kotsen letterlijk hard op RealPlayer door de bakken spyware, reclame en andere opdringerige rotzooi. Een site die RealPlayer gebruikt klik ik samen met vele anderen keihard weg.
Veel mensen kunnen beter eens goed kijken voorrdat ze maar domweg op next, next, next gaan klikken. Als je niet wil dat die zooi op je bak komt, dan komt ie er ook niet op.

Just my 2 cents

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Maar de ellende is met MP3 dat ze deze makkelijk op CD kunnen branden. Nou heb ik daar ook al eeen oplossing voor: de drumloops eraf geknipt aan begin en eind, en een stukje uit de break uit en in laten faden. Maar het grootste nadeel is dat MP3 me giga aan dataverkeer kost, aangezien 1 MP3-tje al meteen 7 A 8 MB is.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dan nog blijft dat dit soort dingen makkelijk uit te zoeken zijn. Je kunt van MP3 naar RM, van WAV naar RM, allemaal vrij simpel, en met goedkope/gratis programma's ook ;). Probeer Google en de GoT-search nog eens een keertje, zoals gehint staat in de FAQ Forumgedrag :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.