Ik gebruik dus phpSecurePages, als ik de eerste pagina bezoek dan krijg ik gewoon netjes de loginscherm en daarna wordt ik weer terug gestuurd naar de eerste pagina, maar als ik nou vanaf de eerste pagina naar een andere pagina ga dan krijg ik deze error:
Dit is regel 16 van secure.php:
Dit is regel 119/123:
Weet iemand wat het kan zijn dat deze foutmelding veroorzaakt ?
Nog een klein ander vraagje: ik wil myadmin ook beveiligen ik heb dus in een map 2 mappen zitten, de ene voor phpsecurepages en de ander voor myadmin, in de index.php van myadmin heb ik dus $ProgDir = '../phpSecurePages/'; staan. Maar dan geeft de loginscherm geen plaatje weer. Weet iemand hoe dat zit ?
Ik gebruik version 0.28 beta, ik heb al gezocht en ik had maar 1 iemand gevonden die het zelfde probleem had en daar wist niemand een oplossing voor.Fatal error: Cannot redeclare admemail() (previously declared in php/admin/phpSecurePages/secure.php:122) in php/admin/phpSecurePages/secure.php on line 120
Dit is regel 16 van secure.php:
PHP:
1
| $admEmail = 'rct999@hotmail.com'; |
Dit is regel 119/123:
PHP:
1
2
3
4
5
| // include functions and variables function admEmail() { // create administrators email link global $admEmail; return("<A HREF='mailto:$admEmail'>$admEmail</A>"); |
Weet iemand wat het kan zijn dat deze foutmelding veroorzaakt ?
Nog een klein ander vraagje: ik wil myadmin ook beveiligen ik heb dus in een map 2 mappen zitten, de ene voor phpsecurepages en de ander voor myadmin, in de index.php van myadmin heb ik dus $ProgDir = '../phpSecurePages/'; staan. Maar dan geeft de loginscherm geen plaatje weer. Weet iemand hoe dat zit ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 23:28 ]