Toon posts:

Probleem met eminent router i.c.m. Skynet ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi GoT-ers ;),

Ik zit met een probleem. Ik heb vandaag een router gekocht, omdat ik met meerdere PC's tegelijk op i-net wil & meteen een netwerk wil. Nou is dat leuk en aardig, maar ik wil 't ook aan de praat krijgen. Er zit niet echt een handige handleiding bij voor een beginner en het netwerk wil wel lukken, maar hoe kom ik dan op internet? Welke instellingen moet ik precies maken voor ADSL?

Het type router van eminent is em4103 en mijn provider is Skynet ADSL (een Belgische provider dus). Nu is mijn vraag of iemand ervaring met deze router heeft of hem zelf heeft of misschien een website weet waar 't stap voor stap is uitgelegd.

Zoekresultaten leverde niets op voor mij, omdat 't niet het juiste type was van de router en steeds andere providers.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 23:22 ]

• dannyvanderaa
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb de em4012 router van eminent en die werkt perfect dus...
Ik zou niet weten waar het probleem ligt, niet je utpkabel van af je kabelmodem in mid-x gedaan? Hij moet namelijk in mid-II
Eminent heeft wel gratis helpdesk, 0800-0229020

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Kijk gewoon bij een willekeurig router; het werkt allemaal hetzelfde. Natuurlijk staat het ook in je handleiding.

ADSL van Skynet is (ik heb even op website gekeken) ook gewoon met PPTP, waarbij:
* inlognaam = inlognaam@SKYNET
* password = weetalleenjij

Uiteraard heb je het inbeltooltje op je PCs niet meer nodig. Je staat in verbinding met het internet "via het netwerk".