Sindskort ben ik betrokken geraakt bij een verpleeghuis waar ze een internetcafé op willen gaan starten. Aangezien ik mensen graag Linux promote en er toch al erg weinig geld beschikbaar was, heb ik het idee geopperd om ipv Windows GNU/Linux te gaan gebruiken. Dus ik heb daar een kleine presentatie/demo gehouden mbv Morphix en men zag er afaik wel heil in om een alternatief OS te gaan gebruiken.
Hun vraag naar mij was echter hoe het zat met het gebruikersgemak en toegankelijkheid van de software tov vergelijkbare software in Windows. Belangrijke programma's waren browsers, email-cliënten en instant messaging progs (MSN). Welke software zou je volgens jou kunnen bestempelen als extreem gemakkelijk en toegankelijk in de bovengenoemde categoriën? En is er ook speciale toegankelijkheidssoftware voor Linux? Het moet allemaal erg straigtforward zijn voor de mensen daar.
Hun vraag naar mij was echter hoe het zat met het gebruikersgemak en toegankelijkheid van de software tov vergelijkbare software in Windows. Belangrijke programma's waren browsers, email-cliënten en instant messaging progs (MSN). Welke software zou je volgens jou kunnen bestempelen als extreem gemakkelijk en toegankelijk in de bovengenoemde categoriën? En is er ook speciale toegankelijkheidssoftware voor Linux? Het moet allemaal erg straigtforward zijn voor de mensen daar.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW