Er probeert weer iemand goedkoop punten te scoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=224815

Stond eerst op 4, nu dus op 3... nog wel iets te veel imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38
En hier weer: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=224812

Dezelfde persoon...

Kunnen tegen dit soort dingen geen stappen ondernomen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zelf op +4 posten en zorgen dat niemand het merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ik ben bang dat dat niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er nog een paar meer van hem gezien die nog op +4 stonden (sorry, geen linkjes bewaard).
Irritant persoon die TheGhostInc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
AAAARRGH!!
Moet je zien hoeveel die gast wel niet post!
De bovenste kun je overslaan, maar de tweede was iig een +4, de rest nog niet gecontroleerd. Ik roep iedereen op mee te helpen hem keihard naar beneden te pleuren die sukkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit is dus een geval waarbij we de hulp van Adjes moeten hebben.

ADJES, we hebben dringend hulp nodig om GhostInc aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
In de Tulip thread stonden er zelfs 3 van hem op +4 :'(
Je kunt die eikel ook niet mailen dat hij moet kappen want z'n mailadres is niet openbaar.
------------
Waarom hulp van de adjes? Gewoon omlaag modden dan krijgt hij niet zoveel karmapunten meer om zijn posts zo hoog te zetten.
Het was me al wel eerder opgevallen dat hij met zijn simpele opmerkingen vaak erg hoog gemod werd. Daar heeft hij het blijkbaar van in zijn kop gekregen en nu denkt hij dat hij God himself is ofzo. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb alle thread in het overzicht wat ik daarnet plaatste doorgenomen en bijna overal staat idd een post van hem op +4 (nu dus +3 >:) ). Omdat veel daarvan nog steeds te hoog staan (sommigen mogen zelfs naar 0) is er nog wat hulp nodig. (En een enkele kon ik ook niet modden omdat ik daar zelf al gepost had.)

Voor de eeuwige roem mag je hier posten als je ook bijna al zijn op +4 geplaatste posts een -1 gegeven hebt.

(ik heb gewoon Overgewaardeeerds gegeven. Geen zin om het diepgaand inhoudelijk te beoordelen. Het gaat er maar om dat het omlaag moet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien snapt hij de regels niet ? Als hij denkt van ik post maar op +4 want binnen no-time zetten een stelletje eikels mijn post weer naar _1 en dan kan niemand hem lezen.

Dat zou dus kunnen....

(en het wordt nu steeds lekker bevestigt >:)>:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb hem overal waar ik kon en het van toepassing was (bijna alles dus) en wat nog te modden was een -1 overgewaardeerd gegeven.

Een stuk of 10 dus.

Hij zet idd de meest onnozele postings die nix meer als een +1 of eventueel een +2 verdienen op 4 neer.... :(

:r

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dan wordt het nu moeilijker te modden. Vanaf +2 omlaag moet je echt gaan kijken of het een slechte post is.

Maar ik neem aan dat de meerderheid van de posts best naar +1 mag. Wat jij GameOver? Een enkele zal dan ondergewaardeerd zijn, een enkele andere overgewaardeerd omdat die best op 0 zou mogen. Alles op 1 lijkt me een goed gemiddelde.

Als hij daar niet tevreden mee is, moet hij maar klagen op het moddereter forum! >:)
Pagina: 1