Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opstart (spanning?) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
highscreen pc
pentium 3
450 mhz
320 mb ram
xp prof

Eenmaal na installeren van wind xp ging pc eerste x niet vanzelf uit. wat wel hoort. na wat in stellingen zoals hibernate toe te passen deed hij dit wel.
Nu alles geinstalleerd is en xp zet de pc uit. En ik wil de pc weer aanzetten slaat de pc aan maar er gebeurt niets. de monitor slaat ook niet aan. Na de stroom er af te zetten en aantal keer op te starten dmv resset knop doet deze pc het weer,
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen??

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kijk eens of je moederord of de condensatoren bol staan of zelfs lekken :)
Dat zijn die tonnetjes of silos die rechtop op je moderbord staan :)

Het is met deze pc's een bekend probleem :|

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
moederbord is al laatst vervangen, weet niet precies de specs hiervan maar ik ga ff kijken

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Ehm, nee. Ik heb wel met een soort gelijk probleem gezeten. Remedie: gaat vanzelf over. Het klinkt heel vaag, maar na veelvuldig gebruiken werd het steeds minder en uiteindelijk geen last meer van. Misschien moet je wat met de IDE/instellingen rommelen, kan gunstig uitpakken.
Check voor de zekerheid of al je PCI/AGP kaarten goed zijn aangedrukt.

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
niets te zien, zien er nog goed uit. zou er iets software matigs iets aan de hand zijn? verkeerde instellingen?

Verwijderd

wat voor powersupply heb je, dit komt ook voor als je PSU het niet trekt en te weinig watts heeft.
Je kan dit testen door proberen te booten door zo min mogenlijk hardware aan de powersupply aan te sluiten. BV de cd/r/dvd/diskette/fan`s los van de psu.

Verwijderd

Loop eerst deze eens na: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen en kom daarna terug met meer info én testresultaten als het met bovenstaande tips/links niet is opgelost.
Pagina: 1