Wie weet wat er met de nieuwsserver nova.planet.nl aan de hand is. Kan sinds 2 dagen niet meer connecten. Heb het hele web al afgezocht maar heb niks kunnen ontdekken.
Als er nix op de site van planet.nl staat zal der wel niets aan hun kan iets fout zijn. Zijn je instelingen wel goed
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Heb niks aan de instellingen veranderd, heb op hun site gekeken maar staat niks op. Is er toevallig een download limit ingesteld?
Echt testen kan ik het niet voor je, maar de server is wel gewoon up.
Wat geeft telnetten bij jou en welke usenetclient gebruik je?
code:
1
2
3
4
| <b>C:\>telnet nova.planet.nl 119</b> 502 reader21.wxs.nl: Access denied to your node Connection to host lost. |
Wat geeft telnetten bij jou en welke usenetclient gebruik je?
offtopic:
Kleine titeledit
Kleine titeledit
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Is Planet je eigen internetprovider?
Aangezien ze nova nog aan het testen zijn stellen ze hem soms open voor iedereen, maar dat wisselt nogal.
Bij mij werkt nova overigens wel, maar Planet is ook wel mijn provider.
Aangezien ze nova nog aan het testen zijn stellen ze hem soms open voor iedereen, maar dat wisselt nogal.
Bij mij werkt nova overigens wel, maar Planet is ook wel mijn provider.
Ik kan hier gewoon connecten:
Ik kan ook gewoon postings lezen, geen enkel probleem. Het ligt dus iig niet aan de server
.
code:
1
2
| H:\telnet nova.planet.nl 119 200 reader20.wxs.nl NNRP Service Ready (posting ok). |
Ik kan ook gewoon postings lezen, geen enkel probleem. Het ligt dus iig niet aan de server
Maar jij zit zeker ook bij Planet?? Ik (Demon) kan er iig ook niet meer op.. vrees dat de testfase voorbij is..wouterve schreef op 29 July 2003 @ 00:17:
Ik kan hier gewoon connecten:
code:
1 2 H:\telnet nova.planet.nl 119 200 reader20.wxs.nl NNRP Service Ready (posting ok).
Ik kan ook gewoon postings lezen, geen enkel probleem. Het ligt dus iig niet aan de server.
Wees consequent, maar niet altijd
code:
1
2
3
4
| 502 reader20.wxs.nl: Access denied to your node De verbinding met de host is verbroken. |
@home hier
Dat klopt!
nova.planet.nl is weer alleen beschikbaar voor Planet gebruikers.
Vroeger kon iedereen gebruik maken van de testserver maar nu blijkbaar alleen Planet gebruikers want ik zit met 100% snelheid spul binnen te trekken van de server en ik heb een Planet Basic abbo.
Na al die TerraBytes dataverkeer hebben ze dan toch maar de server uit de test gegooit voor niet-planet gebruikers.
nova.planet.nl is weer alleen beschikbaar voor Planet gebruikers.
Vroeger kon iedereen gebruik maken van de testserver maar nu blijkbaar alleen Planet gebruikers want ik zit met 100% snelheid spul binnen te trekken van de server en ik heb een Planet Basic abbo.
Na al die TerraBytes dataverkeer hebben ze dan toch maar de server uit de test gegooit voor niet-planet gebruikers.
Verwijderd
sinds 29/8 kan ik ook niet op nova.planet.nl
met meerdere programma's en pc's krijg ik de melding connecting to server,maar gaat hij niet verder dan dat
ik kan wel verbinding krijgen met binaries.news.planet.nl
maar dat is een mindere server dan nova
ik kan nova wel pingen dat is erg vreemd.
op de helpdesk van planet weten ze van niks, Ze adviseren om news.planet.nl te gebruiken. Ze zeggen dat ze geen info over de beschikbaarheid van nieuwsgroepen krijgen en dat nova een testserver is en daardoor niet ondersteund word
met meerdere programma's en pc's krijg ik de melding connecting to server,maar gaat hij niet verder dan dat
ik kan wel verbinding krijgen met binaries.news.planet.nl
maar dat is een mindere server dan nova
ik kan nova wel pingen dat is erg vreemd.
op de helpdesk van planet weten ze van niks, Ze adviseren om news.planet.nl te gebruiken. Ze zeggen dat ze geen info over de beschikbaarheid van nieuwsgroepen krijgen en dat nova een testserver is en daardoor niet ondersteund word
Nova ligt er al een tijdje uit. Ik krijg het vermoeden dat het de bedoling is dat iedereen over gaat op binaries.news.planet.nl
News.Binaires is trouwens compleet bagger, alle post blijven maar 24 uur staan, er irritant
News.Binaires is trouwens compleet bagger, alle post blijven maar 24 uur staan, er irritant
De vervolgvraag lijkt me in Internet & Telefonie thuishoren, maar het zal best een keer gebeuren dat nova er uit ligt. Testserver enzo 
Verplaatsen doe ik dan ook niet
Verplaatsen doe ik dan ook niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()