2-Jarig T-Mobile contract - wanneer verlengen

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29
Ik heb een 2-jr contract bij T-Mob en vraag mij eigenlijk af of het wel klopt dat ik bij een 2-jarig abonnement alleen 6 maanden van te voren kan verlengen met toestel. Ik krijg van die en die te horen al een jaar van te voren zonder toestel, de ander weer met wel een toestel. Wat is het nou? Ik ben de lawaaierige Samsung aanzet-herriedeuntjes/batterijop-herriedeuntjes spuug- en spuugzat. Kan ik het al een jaar van te voren of moet ik tot Mei 2004 wachten? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dat hangt af van de inhoud van je overeenkomst, inclusief toepasselijke algemene voorwaarden. Een 'belletje' naar je provider en even die meuk die je ooit bij je telefoon kreeg daadwerkelijk lezen brengen meer info dan wij je hier uit de heup kunnen geven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb nu mijn 98 abbo voor de 3e keer verlengt, kan dacht ik pas bij de laaste maand aan het einde van je contractsduur (naja, zo vertelde BEN mij dat toendertijd).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
men wil zich ws indekken tegen klanten die eerst zo'n bonus willen en vervolgens een maas zoeken om er onderuit te komen. Zeker bij dit soort langlopende contracten is een maas snel gevonden.
Waarom zou een bedrijf eerder een langer contract moeten afsluiten? Er is nog altijd vrijheid in het aannemen van klanten...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Verlenging is mogelijk 3 maanden voordat het contract verloopt.

Zie www.sitel.nl

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Kos> Het enige correct antwoord!

Maar kijk gewoon op www.t-mobile.nl of bel 0800-7111 en je ziet het staan: vanaf 3 maanden voor aflopen van het contract.
Overigens moet je uiterlijk 2 maanden voor aflopen van het contract opzeggen (mocht je dat willen).

[ Voor 27% gewijzigd door Velthuis op 29-07-2003 10:03 ]

Verwijderd

Je kan die toch ook verkopen en dan een nieuwe kopen betaal je iets bij.

Verwijderd

Ja dat snap ik ook niet, vaak betaal je voor een telefoon veel minder bij , bij een nieuw abbo dan bij een verlenging.

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Sarge> Men neme een willekeurig gewenst modern toestel voor 1 jaar T-Mobile 150: zeg een Nokia 6100. Dan kom ik op:

* 111,00 euro bij verlengen
* 137,25 euro bij nieuw abo

Weet jij een goedkoper adresje? Of heb je goed voorbeeld met ander toestel?
Bovendien is het behoud van een nummer vaak interessant.

[ Voor 16% gewijzigd door Velthuis op 29-07-2003 16:18 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:43:
Ja dat snap ik ook niet, vaak betaal je voor een telefoon veel minder bij , bij een nieuw abbo dan bij een verlenging.
Heeft te maken met hoe goed jij bent voor de betreffende provider. Dit is meer dan alleen veel bellen. Ook een goed betalingsverleden en hoevaak jij gebeld wordt telt mee voor de aanbieding bij je verlenging.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Pagina: 1