Ik heb een ati radeon 9700pro en heb mijn iiyama hm704utc via agp poort aangesloten en een compaq mv400 met z'n verloopstukje aan de dvi van mijn videokaart waardoor ik nu dual monitor heb...
maarja nu zit ik met een paar problemen..

Xp ziet mijn iiyama als 2e monitor terwijl dat gewoon primary moet zijn, ik heb al via rechtermuisknop enzo op primary gezet maar hij staat nog steeds op 2
(maar ik heb er verder geen problemen mee, heb alleen liever dat hij gewoon me iiyama als primary ziet)
probleem 2 is dat me spellen nu vet donker zijn. Unreal, tactical ops enzo zien er opeens donker uit terwijl ik niks aan de instellen van het game heb veranderd. En me 2e monitor is uitgeschakeld omdat ik niet kan gamen met 2e monitor aan (iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? dus op monitor 2 mirc enzo aanlaten en op monitor 1 lekker gamen? Als ik dat nu doe krijg ik op beide monitors tactical ops beeld)
probleem 1 is niet zo belangrijk maar probleem 2 wel
misschien ontstaat probleem 2 door probleem 1?
iemand een idee?
ohja om in windows te werken gebruik ik ultramon en dat gaat perfect
maarja nu zit ik met een paar problemen..

Xp ziet mijn iiyama als 2e monitor terwijl dat gewoon primary moet zijn, ik heb al via rechtermuisknop enzo op primary gezet maar hij staat nog steeds op 2
(maar ik heb er verder geen problemen mee, heb alleen liever dat hij gewoon me iiyama als primary ziet)
probleem 2 is dat me spellen nu vet donker zijn. Unreal, tactical ops enzo zien er opeens donker uit terwijl ik niks aan de instellen van het game heb veranderd. En me 2e monitor is uitgeschakeld omdat ik niet kan gamen met 2e monitor aan (iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? dus op monitor 2 mirc enzo aanlaten en op monitor 1 lekker gamen? Als ik dat nu doe krijg ik op beide monitors tactical ops beeld)
probleem 1 is niet zo belangrijk maar probleem 2 wel
iemand een idee?
ohja om in windows te werken gebruik ik ultramon en dat gaat perfect
[ Voor 4% gewijzigd door Dextourius op 28-07-2003 20:46 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!