Mijn pc is een P4 2,0 GhZ met een GF 4 TI 4400. Ik heb gisteren de PC geformateerd en er XP opgezet. Dit stond er voor de format ook al op. Ik heb nu alle drivers geupdate. Ook het moederbord etc. Ik zet mijn nView aan en ik duid in het menu aan: Kloon en zet hem op PAL of die andere. Ze geven allebij een zwart-wit beeld weer van de PC op de TV. Wat kan dit zijn?
Verwijderd
Deed ie het eerst wel goed, die TVOut?
Ik heb dit ook gehad, en ik 'had op m'n TV 2x svhs-in, bij 1 was ie zwartwit en bij de andere kleur.
Ik heb dit ook gehad, en ik 'had op m'n TV 2x svhs-in, bij 1 was ie zwartwit en bij de andere kleur.
stekkers gechecked?
Lijkt mij beetje kabelbreuk?
En anders, goede tv instelling gekozen?
Lijkt mij beetje kabelbreuk?
En anders, goede tv instelling gekozen?
Verwijderd
Wat voor een kabel gebruik je? SVHS? Want dan heb je wel eens kans dat het zwart/wit wordt. Heeft namelijk met je Scartingang te maken.
Dan moet je namelijk eens deComposite kabel proberen...
Dan moet je namelijk eens deComposite kabel proberen...
Dit heb ik ook pasgeleden gehad.
Toen had ik het verkeerde kabeltje. Je hebt dan zo verloopstekkertje van je tv-out naar composite en bij mij was het geen composite maar s-video op de een of andere manier. Dus nieuw verloopkabeltje toen gehaald, en daar was me kleur weer terug. Suc6
Later breek dat er een pinnetje was afgebroken. Want het had daarvoor welgewerkt
Toen had ik het verkeerde kabeltje. Je hebt dan zo verloopstekkertje van je tv-out naar composite en bij mij was het geen composite maar s-video op de een of andere manier. Dus nieuw verloopkabeltje toen gehaald, en daar was me kleur weer terug. Suc6
Later breek dat er een pinnetje was afgebroken. Want het had daarvoor welgewerkt
[ Voor 13% gewijzigd door Mister I op 28-07-2003 19:42 ]
Kijk eerst eens in De grote tv-out FAQ
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()