Toon posts:

Wireless 256bit encryptie niet ondersteunt?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een D-link 614+ access router en een D-link 520+ pci kaart... alles ging prima tot ik de encryptie instelde op 256bit.. en dus een key had gemaakt..
die wou ik nadat de router was gereboot instellen in me windows maar die gaat maar tot 104bit waar kan ik iets instellen dat dat tot 256 gaat en dus dat ik ook weer op me access point kan komen??? of moet ik hem gewoon resetten en dan dus lager instellen...? ps ik heb al gesearched....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
resetten naar fabriekswaarden :?

A wise man's life is based around fuck you

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Zoals zwelgje al zegt resetten naar default settings, maar is die key alleen voor het wireless gedeelte of is het geen AP ? Anders kun je toch nog via een poortje erop ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:47:
Ik heb een D-link 614+ access router en een D-link 520+ pci kaart... alles ging prima tot ik de encryptie instelde op 256bit.. en dus een key had gemaakt..
die wou ik nadat de router was gereboot instellen in me windows maar die gaat maar tot 104bit waar kan ik iets instellen dat dat tot 256 gaat en dus dat ik ook weer op me access point kan komen??? of moet ik hem gewoon resetten en dan dus lager instellen...? ps ik heb al gesearched....
Blijkbaar gaat je kaartje niet hoger dan die waarde nee.
Er staat keihard een getal, wat wil je nu horen ? Dat het echt zo is ?
Staat ook vast in de manual van de PCMCIA/PCI kaart.

En eventjes je AP keihard factory reset geven (zit vast wel een knopje voor op, en anders staat ook dat in de manual) en om te beginnen de encryptie lager zetten.
Dan heb je weer een werkend WLAN , en kun je op je gemak uitzoeken hoe hoog je NIC kan gaan.

(en idd .. bijna elk AP heeft wel een webbassed management console. Kwestie van ff via je LAN inloggen en de encryptie verlagen).

[ Voor 7% gewijzigd door Koffie op 29-07-2003 08:32 ]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.