Toon posts:

tv out probs met geforce [help]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al heel de middag een computer voor een vriend in elkaar te knutselen en ik kom totaal niet uit een paar problemen waarmee ik nu al anderhalf uur of meer mee worstel. De pc die bestaan uit een xp 1600, 256 mb pc2100, 40 gig maxtor, een Club3d nividia mx 440 8 x agp geforce 4 en een aopen 52x. Dit alles zit aangesloten op mn epox 8kha+.
He moderbord heeft hiervoor altijd gewerkt met een geforce 4 (ti4200 van leadtek) en deze had dat ViVo erop zitten. Ik weet niet hoe ik dat toen heb geinstalleerd maar alles deed het en dus ook de tv-out. Ik zat voor de gein even te kijken hoeveel 3dmarks het systeem scoorde en ik kwam maar uit op 3774 terwijl er op internet gemiddeld 6000 word gescoord. Dus wilde ik er nieuwe drivers opzetten (44.03 naar 44.03) maar als je ze eraf gooit in "software" en je start de computer opnieuw op installeert xp vanzelf drivers en kun je dat zelf niet meer doen. nu heb ik er dus maar de 43.35 opgezet in de hoop dat deze het beter doen maar dat is dus neit zo. En vervolgens wilde ik mij tv-out aansluiten maar deze wil ook niks doen. Als ik het Vivo tooltje installer van de bijgeleverde cdrom naait ie vast en wil hij niet meer opstarten.... Nog even een screenie voor meer info:

Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenlekker.com/otherthenIBL/temp_willem/screenietvoutprobs.JPG

hoe kan ik deze twee problemen verhelpen .... ? :? :? :?

de faq en search wilde trouwens ookniet helpen.... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
kick!!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:44

Boy

www.byoscoop.nl

Heb je alles goed aangesloten gehad tijdens het booten? De TV moet aangesloten zijn tijdens het opstarten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl