Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Als het goed is heb je alleen de rode en de blauwe nodig (die zitten dan in het telefoon-stopcontact op de 2 bovenste connectors en dat is volgens je schema het geval) ... voor telefoon weet ik dat het niet uit maakt welke van de 2 je waar zet... maar voor ADSL??? Check even de meegeleverde handleiding zou ik zeggen...
De oranje + witte zijn alleen van toepassing als je een 2e lijn hebt, dan gebruik je dus deze combo als ADSL op je 2e lijn zit.
De oranje + witte zijn alleen van toepassing als je een 2e lijn hebt, dan gebruik je dus deze combo als ADSL op je 2e lijn zit.
[ Voor 41% gewijzigd door jurri@n op 28-07-2003 18:00 ]
als je zelf kabels hebt gekocht en je moet er zelf pluggen op maken, dan maakt het niets uit. als je maar de middelste twee dezelfde kleur houdt. Op de middelste twee zit namelijk het signaal (zowel telefonie als adsl).
Rood en blauw is het meest gebruikt.
Rood en blauw is het meest gebruikt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 70162
heb jij toevallig een isdn lijn? dan moet de splitter VOOR je NT1, en niet erna. de lijn voor je NT1 heeft ook maar 2 aders.Rood 1A
Blauw 1B
Oranje 2A
Wit 2B
edit: dit omdat ik die codes nog nooit bij een analoge lijn erbij heb zien staan.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 28-07-2003 18:50 ]
Kabel-kleuren zijn al erg vaak langs gekomen
Let gewoon op dat je de splitter altijd DIRECT achter het aansluitpunt aansluit, en de rood-blauw draden gebruikt
Let gewoon op dat je de splitter altijd DIRECT achter het aansluitpunt aansluit, en de rood-blauw draden gebruikt
Dit topic is gesloten.