Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

alienware

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je en waar je de kasten van Alienware kan kopen? (http://www.alienware.com) Ik ben hard toe aan een nieuwe kast en deze zijn toch wel teh suppremo of them all. Er zijn genoeg sites waar je de systemen kan kopen. Maar ik kan nergens sites vinden waar je de kasten los kan kopen.
Als iemand nog andere soortgelijke kasten weet plz let me know..
alvast bedankt

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:17

Exigence

dnkroz

Alienware verkoopt complete systemen met een zelf ontworpen kast.
Dus die kasten zijn helaas nergens los te krijgen.
De kasten zijn op basis van een Chieftec kast, dus misschien dat je daar wat aan hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Thats bad news.. :( Ik vind die chieftec kasten lelijk, weet iemand misschien nog een ander merk die kewle kasten maakt..?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 16:55
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:01:
Thats bad news.. :( Ik vind die chieftec kasten lelijk, weet iemand misschien nog een ander merk die kewle kasten maakt..?
Vraag het de search is:

Pre modded case

Kant en klare case

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
eynstein heeft kasten die er wel op lijken, maar niet helemaal :P
weet zo ff de naam niet meer, maar kijk ff bij kasten

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dude, dit is echt wel met de Search te vinden (zie Mijnheer Killalot) en met enige zelfwerkzaamheid (even bij Alienware een mailtje droppen enzo) :)

Voor de rest raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte alsnog aandachtig door te nemen. Zo heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

[ Voor 55% gewijzigd door BalusC op 28-07-2003 19:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.