Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lcd werkt maar voor de helft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een lcd schermpje van Conrad. 2*16. Hij werkt in het begin goed maar nu heb ik denk ik iets verkeerd gedaan en nu werkt alleen de linker kant.
Je krijgt dan dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/selten3/lcd.JPG
die blokjes rechts veranderen ooit

Ik gebruik het programma lcd smartie 5.2. De instellingen zijn goed. Dit weet ik omdat het ook niet goed werkt met het programma mpxplay onder dos op een andere computer.

Is hier nog iets aan te doen, of kan ik dat ding beter weg gooien en een nieuwe kopen?

Ik heb overigens al gezocht in de search maar ik kon er niks over vinden

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 18:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Kijk eens of de kabels nog wel allemaal goed zitten, ik heb dit ooit ook eens gehad met een LCD, daarvan heb ik toen de kabels opnieuw gesoldeerd en toen werkte het wel weer

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles een keer opnieuw gesoldeerd maar hij werkt nog steeds niet goed. dus ik koop maar een nieuwe bij conrad

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
Misschien toch nog iets met je print verkeerd. Het spul is wel gevoelig dus kijk het nog even goed na voor je een nieuwe koopt!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Probeer ook eens een ander programma, mijn LCD had enkele problemen met Smartie, op mijn LCD bleven ook veel dingen staan :(
Ik gebruik nu JALCD en dat werkt perfect :)

En je zou eventueel kunnen kijken als dit niks oplevert of je nog enige garantie hebt op je LCD

[ Voor 23% gewijzigd door Kawaii op 29-07-2003 14:11 ]

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

en als je dan toch besluit een nieuwe te kopen kan je beter even op laupro kijken of daar nog een IA loopt dan dat je hem duur bij conrad haalt....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Pagina: 1