Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
hoe bedoel je , als ie de driver gaat updaten
je bedoeld waarschijnlijk gewoon dat ie de driver installeerd.
wat voor creative kaartje is het trouwens
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Driver updaten bedoel ik mee dat hij iets zegt in de trend van: Windows installeerd nu de benodigde stuurprogramma's dit kan enkele minuten duren.chucky666 schreef op 28 juli 2003 @ 16:40:
ander pci slot proberen
hoe bedoel je , als ie de driver gaat updaten
je bedoeld waarschijnlijk gewoon dat ie de driver installeerd.
wat voor creative kaartje is het trouwens
Dat zijn volgens mij gewoon api calls e.d. en daarom 'hangt' het process system imo.
Ik ga nu ff een ander pci slot proberen.
Het is een creative SoundBlaster Digital 4.1 PCI. Dus niet veel toeters en bellen ofzo.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Zo kan mijn soundblasterlive niet met me satelliet kaart samen werken, gelukig heb ik er nu een vortex 2 ingestopt
Ik hoop wel dat je als administrator bent ingelogd....? Heb je al geprobeerd in een andere pc, ofdat je de driver installatie annuleerd en een driver van het internet haalt en deze installeerd..?DeathKnight schreef op 28 July 2003 @ 16:34:
Ik heb net een goedkoop creative pci kaartje in m'n pc op de zaak gedaan. Booten ging nog goed. Daarna de installatie, ging goed totdat hij de driver ging updaten. Het systeem werd super traag. Na 15 minuten wachten besloot ik toch maar ees op de reset knop te rossen (hij was namelijk nog steeds bezig). Het process 'system' vrat telkens 99 cpu.
Na een reboot kon ik haast niet meer inloggen en had ik precies hetzelfde verhaal. M'n pc is bar traag.
Heb de kaart er nu uitgehaald en nu draait het spulletje weer als voorheen.
Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen? Ik draai win2k.
[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 28-07-2003 16:56 ]
Dat is helemaal geen antwoord op zijn vraagVerwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 16:52:
Andere geluids kaart instaleren.
Zo kan mijn soundblasterlive niet met me satelliet kaart samen werken, gelukig heb ik er nu een vortex 2 ingestopt.
Geef tenminste een zinnig antwoord, de topicstarter kan toch wel zelf bedenken dat, wanneer hij er absoluut niet uitkomt, hij uiteindelijk maar een ander geluidskaart moet nemen.
[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 28-07-2003 17:07 ]
Sorry dat ik zo laat pas weer reageer. Ik werd op een gegeven moment helemaal gek van creative met z'n balluh software. Toen ik eindelijk de drivers kon installeren vond hij de kaart daarna nog niet.BalusC schreef op 28 July 2003 @ 17:06:
[...]
Dat is helemaal geen antwoord op zijn vraagAls je een probleem hebt met WinXP, dan wens je toch geen antwoorden in de trant van "Installeer Linux!!11"
Geef tenminste een zinnig antwoord, de topicstarter kan toch wel zelf bedenken dat, wanneer hij er absoluut niet uitkomt, hij uiteindelijk maar een ander geluidskaart moet nemen.
En die website van creative voor drivers zoeken is helemaal belabberd. Nieuwste drivers werkten uiteindelijk ook niet. En toen had ik creative al snel vervloekt met z'n gare zooi. Vroeger was het tenminste nog profi spul. Ik wil geen gare wizards met grafische effecten en 30 mixer programma's. En ik wil al helemaal niet registeren.
Ik wil gewoon drivers
Nu maar eens ff kijken voor een terratec oid.