Toon posts:

[XP pro]email melding in inlogscherm aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers!

Als ik XP pro opstart verschijnt op een gegeven moment het scherm met de verschillende users. Daaronder staat dan bijvoorbeeld

USER X has 5 new emails

Dit zijn altijd de emails in mijn hotmailadres (dat ik niet meer gebruik, behalve om bij msn in te signen)... kan ik ipv daarvan een melding laten verschijnen van nieuwe mail in een popbox (ik gebruik GEEN outlook btw)....

Bovendien, als ik mijn laptop een tijdje niet gebruik valt ie terug in naar het inlogscherm, terwijl alle energieschema's op "nooit" staan. Ook heb ik aangevinkt dat ie niet naar een pass moet vragen... en dat doet ie toch... iemand een idee hoe ik dit uitkrijg? (gebruik een laptop, als dat wat mocht uitmaken)...

Bedankt!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

al gezocht op boot.ini enzo?

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

dit heeft nix met boot.ini te maken.

Het emailadres in het bootmenu is van je .NET account die je hebt toegevoegd aan de gebruiker. Als je nu een probeerd het POP account aan je .NET toe te voegen? via msn ofz.

--

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

ach so.. wist ik nie.. lol. weer wat geleerd zie je wel nooit te oud om te leren :+

[ Voor 2% gewijzigd door mutsje op 28-07-2003 15:52 . Reden: typo ]

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
Als fast user switching (of iets dergelijks) aan staat dan springt ie inderdaad na verloop van tijd terug naar het aanmeldscherm

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

boot.ini staat alleen in wel OS de pc moet laden en wat de lokatie daar van is :)

Oopman bedoel het Inlogscherm van winXP :)

[ Voor 1% gewijzigd door potatox op 28-07-2003 15:54 . Reden: typo ]

--

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Titel fix

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inderdaad een .net paspoort aangemaakt met mijn popmail account en gekoppeld aan het inlogmenu! Werkt prima! Bedankt allemaal...
Pagina: 1