ik was nou ook ff aan het kloten met mijn pc(een p4 1.5 ghz). Ik wou um ff gaan overclocken alleen toen zag ik dit staan in mijn bios "cpu clock ratio 10X" wat houd dit in? het is iig niet de multiplier want die staat gewoon op 15x . ik had die ratio op 16x gezet maar het hielp nix in tests bij sisoft sandra
met een p4 kan je niet overklokken met de multiplier.
je moet de fsb verhogen.
maar cpu clock ratio... ik weet het niet.
staat er in de handleiding van je mobo niets?
je moet de fsb verhogen.
maar cpu clock ratio... ik weet het niet.
staat er in de handleiding van je mobo niets?
Da's idd de multiplier
Bij een P4 kun je de multiplier op alle willekeurige standen zetten, daar trekt de P4 zich toch totaal niks van aan. Het blijft stug op de vooraf ingebakken instelling draaien 
Maar dit is wel makkelijk te beantwoorden mbv de handleiding van jouw moederbord, Google, GoT Search, etc.. Dicht dus.
Tot slot raad ik je met klem aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Daarna heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT, zoals je nu doet (geen vooronderzoek plegen).
Maar dit is wel makkelijk te beantwoorden mbv de handleiding van jouw moederbord, Google, GoT Search, etc.. Dicht dus.
Tot slot raad ik je met klem aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Daarna heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT, zoals je nu doet (geen vooronderzoek plegen).
[ Voor 35% gewijzigd door BalusC op 28-07-2003 15:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()