Vaag probleem speakers

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Aye, ik zit met het volgende:
Ik heb al sinds enige tijd een Terratec DMX Xfire 1024 in mijn 2e systeem hangen en daaraan hangt een fps1500 set van Creative.
Ik ben bekend met de FAQ e.d. maar daar komt hetvolgende niet in voor.
1 speaker doet het niet, althans 1 uitgang op de sub, en buiten dat de rear speakers staan zachter dan de front speakers, wat ik ook verander dit blijft ook zo!
Ik gebruik originele drivers van terratec incl. de control panel drivers maar daar kan ik ook niks veranderen zodat het wel werkt......
Ik heb al enige malen gelezen over de brakke drivers, zijn er ook niet-brakke te krijgen dan??
En wat betreft die ene speaker, is die sub nou kaduuk ofzo? kan ik dat testen?
Als ik een andere speaker erin hang komt er ook niks aan geluid uit.
Hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

• ScooBY_DoO
Voorzichtig kickje ^
||

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 16:34
Heb je al eens een andere speakerset aan je Terratec gehangen?
Dan kun je in ieder geval het probleem herleiden naar kaart of subwoofer. Een andere speaker op die uitgang doet het niet, dus aan je speaker zelf ligt het i.i.g. niet.

(eigenlijk was je net 5 kwartier te vroeg... dit valt nog onder kicken binnen 24 uur... ;) )

Punctuality is the politeness of kings

• ScooBY_DoO
Daarom was het ook voorzichtig, moest daarna weer weg en hoopte in de tussentijd op wat replies.
Ik heb inmiddels de speakers aan deze machine gehangen en dan doen ze het wel alle 4 goed.
Toen heb ik de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het gezeik begon weer van voren af aan.....
Het is dus een software kwestie.
Zijn er buiten de terratec drivers nog andere bruikbare?
Zoals de Hercules drivers ook voor meerdere kaarten bruikbaar zijn?