Toon posts:

The Gust Bowl - Fysieke soort van MSN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam nu iets aparts tegen: The Gust Bowl. Studenten van de TU Delft hebben dit ontwikkeld. Dit schijnt een soort fysieke MSN messenger te zijn: als je een voorwerp in de schaal plaatst ziet de ander waarmee je contact hebt dat in zijn schaal.
De ontwerpers 'the mamaboys' schijnen nu op bezoek te zijn bij Microsoft in Seatle om e.e.a. toe te lichten.

Ik vind het vrij vaag.. vind het vrij moeilijk te geloven your opinion? :?

De website van the mamaboys
Een paar filmpjes van de bowl
Het principe

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Snap alleen het fysieke MSN niet wat je bedoeld, volgens mij is het gewoon een schaal waar alles wat je inlegt geprojecteerd word in de schaal van de ander.... ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, ik snap niet helemaal wat het nou voor moet stellen. En de link die met MSN wordt gelegd snap ik al helemaal niet (maar goed ik zit ook niet op de uni).
Waarom zou je zoiets in die schaal willen leggen als je het evt ook met een webcam of whatever kan don.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die vergelijking met Microsoft Network slaat inderdaad nergens op.

Het concept zelf vin dik een betej vergezocht, en ik denk ook dat het bij een concept zal blijven. Net als de mobiele telefoons waar je op moest kloppen.

Waarom?
Het versturen van foto's op deze manier kan al veel beter en sneller via een mboeiel telefoon met camera en MMS.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Hehe wat een poepconcept zeg. Whoeha, ik lach me dood, als er ook maar iemand geld in zoiets dom's gaat pompen. :D *Giegel* Ik zie al die schalen al vrolijk door het huis heen schieten hehe. Een webcam van 20 euro werkt al 100% beter. :) Droom vrolijk verder Mama's Boys :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 16:58 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

da's gejat van zwarte magica!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1