The Gimp 1.2.4 win32 gif support

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15
Ik ben eens wat aan het stoeien geraakt met the Gimp onder windows 2000. Maar nu wil ik ook graag gif aan het werken krijgen. Daarvoor moet je een plugin (gif.exe) downloaden. Dat heb ik gedaan en ik dacht voordat ik me registreer probeer ik het eerst ff.
Maar wat blijkt...die plugin werkt gewoon niet. Kijk ik wil best wel betalen voor gif support in the gimp maar dan moet het wel werken.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:55

Remy

I usually get 100% accuracy

gif support gebeurt gewoon door de lzw-plugin. Die is via gimp.org op deze pagina te vinden. En het werkt prima met 1.2.2 tot/met 1.2.5.

edit: via deze page zijn alle gimp-plug-ins te vinden, alsook een andere gimp-gif-plugin zip bestand.

[ Voor 32% gewijzigd door Remy op 28-07-2003 14:24 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

ik heb bij het blad c't ook de gimp gekregen voor windows. Heb het ook geinstalleerd onder windows2000. Daar bij zat een plugin voor gif. Het werkte perfect.

• Zym0tiC
ReemF schreef op 28 July 2003 @ 14:22:
gif support gebeurt gewoon door de lzw-plugin. Die is via gimp.org op deze pagina te vinden. En het werkt prima met 1.2.2 tot/met 1.2.5.

edit: via deze page zijn alle gimp-plug-ins te vinden, alsook een andere gimp-gif-plugin zip bestand.
die heb ik al alle 2 geprobeerd, in de plugin folder gezet maar als ik vervolgens the gimp opstart een jpg file open en die wil omzetten naar gif dan is "gif" gewoon greyed out.

• chaotik
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
Met The Gimp zal je zelf je image binnen het programma om moeten zetten naar een Indexed Pallette (blijkbaar doet ie dat niet zelf).

Omzetten naar indexed doe je via Image->Mode->Indexed (of Alt-I)

• Zym0tiC
chaotik schreef op 28 July 2003 @ 16:01:
Met The Gimp zal je zelf je image binnen het programma om moeten zetten naar een Indexed Pallette (blijkbaar doet ie dat niet zelf).

Omzetten naar indexed doe je via Image->Mode->Indexed (of Alt-I)
ah kijk eens aan nu kan ik wel voor gif kiezen :D Thnx _/-\o_

Pagina: 1