Toon posts:

cue file branden

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een cue file wil branden bij nero geeft hij altijd een foutmelding fout:regel 3
of zoiets :( & als ik de bin gewoon wil branden gaat het niet want dan moet ik deze omzetten in iso :( Kan ik myn bin met een trial versie van een programma(mijn bin is 853 megabite groot) :( Heeft iemand een oplossing?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:32

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Misschien heeft die cue file een bestandsnaam erin dat niet overeenkomt met je bin file. Check het eens?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 14:08:
als ik een cue file wil branden bij nero geeft hij altijd een foutmelding fout:regel 3
of zoiets
Of zoiets?

Lekker duidelijk..... met de exacte foutmelding kom je vaak een heel stuk verder; bijvoorbeeld op google

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En anders zet je je bin toch over naar een iso met een bin to iso converter...? (ik weet niet of het mag, dus zal ik niet een directe link neer zetten, alleen naar Google findings ;) )

Xbox Live ID:Notna8310

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Oplossing valt oa te vinden door het slotje van momania in je vorige topic goed te lezen :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Je kan altijd zelf even een CUE maken in notepad, dat ziet er zo uit:

FILE "NAAMVANBINFILE.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

Even de extensie van de .txt naar .cue zetten en klaar! je hebt een Cue file!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Let ook op het pad wat aangegeven staat als in de cue staat c:\hierdebinnaam.bin en jij heb de bin file op D staan dan werk het ook niet. Het beste is dat je zoiets krijg; "hierdebinnaam.bin" dus zonder pad, de cue en de bin in de zelfde dir gooien dan kan je hem gelijk branden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25

momania

iPhone 30! Bam!

ReemF schreef op 28 July 2003 @ 14:11:
Oplossing valt oa te vinden door het slotje van momania in je vorige topic goed te lezen :)
En dan vooral eerst dit stuk: De openingspost

Verder zijn mogenlijke oplossingen al gegeven en mag je zelf ook wel wat moeite doen.
[search=bin,cue]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.