Toon posts:

[downl progy] voor de gene die het nog niet kennen: Irc-ork

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IRC-Ork is een kazaa achtige progy maar dan voor irc. Je kan connecten naar veel verschillende servers, opzoeken en klik klilk...... downloaden maar:) het is voor iedereen proberen waard!

meer vind je op: http://www.irc-ork.be/

ps. het is wel shareware...

Verwijderd

Ziet er leuk uit...
Maar hoe werkt dat nu precies? Op irc moet je toch gebruik maken triggers /msg en /ctcp commands in de meeste channels.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 13:24:
Ziet er leuk uit...
Maar hoe werkt dat nu precies? Op irc moet je toch gebruik maken triggers /msg en /ctcp commands in de meeste channels.
nou hier hoef je niks te doen... gewoon downloaden, installeren, ff instellingen goed zetten(settings) en serverlist updaten dan connect to all servers... en dan zie je alle bestanden die hij op die servers vindt, maar je kan gewoon zoeken tussen al die bestanden.... Je moet wel ff wachten tot hij naar genoeg servers conected is en dan kun je pas iets vinden. Hier hoef je dus niks in te tikken ofzo zoals bij irc zelf, maar je gebruikt wel irc servers.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ik vraag me af of dit topic wel open blijft, ik heb tenminste nog nooit een xdcc server gezien met legale software :P

ik moet zeggen dat ik zelf liever mIRC gebruik met een plugin (xdcc klipper bijvoorbeeld)
werkt een stuk prettiger en je kan dan ook nog chatten :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Idd. Gewoon een warez topic opzich, voor de mensen die het toch willen gebruiken, let op voor virussen! En niet schelden in kanalen met XDCC's, dan krijg je vaak al snel een DOS aan je reed:), dan vergaat je het lachen al snel! gewoon legaal kopen die films/software.

Verwijderd

Topicstarter
Wolfboy schreef op 28 July 2003 @ 13:47:
ik vraag me af of dit topic wel open blijft, ik heb tenminste nog nooit een xdcc server gezien met legale software :P

ik moet zeggen dat ik zelf liever mIRC gebruik met een plugin (xdcc klipper bijvoorbeeld)
werkt een stuk prettiger en je kan dan ook nog chatten :)
en waar gaan al die edonkey/emule/kazaa etc etc topic's over... daar is toch ook bijna alles illegal !?!? of zit ik fout?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Goed, als we het niet normaal over de software kunnen hebben, dan niet.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.