Toon posts:

2000 AS | Welke bestanden veroorzaken traffic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen: ik heb veel gezocht(goog, got), veel geprobeerd, doch: niet gevonden. Misschien dat ik niet goed gezocht heb, oh sorry, sorry, ik ben geen zoek koning.

Ik zoek een programma die maar 1 ding hoeft te kunnen: aangeven welke bestanden er worden gedownload van mijn server. Dit kunnen bestanden zijn die niet vanuit een website als link worden aangroepen, iemand weet het 'geheime' adres al. Veel programma's geven wel heel veel interessante informatie, maar nou net niet deze. Mijn Windows 2000 AS server veroorzaakt soms onverwacht veel traffic en ik wil weten hoe dat zo opeens kan, welk bestand wordt er gedownload?

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 13:10 . Reden: duidelijke taal, daar heeft iedereen wat aan ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
funnelweb bv die analyseert je IIS logfiles (kan ook apache analyseren overigens)

www.quest.com

[ Voor 4% gewijzigd door Zwelgje op 28-07-2003 13:17 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, kan alleen de trial niet downen, want die site ligt down :(

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 15:33:
Thanks, kan alleen de trial niet downen, want die site ligt down :(
trial.... freeware zul je bedoelen :) ding is gratis

Verwijderd

ummm weet je al wat voor traffic je opeens zoveel hebt... het zou best wel wat anders dan http/ftp verkeer kunnen zijn... ff network monitor installen (bij add/remove programs ergens)

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 15:46:
ummm weet je al wat voor traffic je opeens zoveel hebt... het zou best wel wat anders dan http/ftp verkeer kunnen zijn... ff network monitor installen (bij add/remove programs ergens)
jij doelt (denk ik) op die SQL slammer worm :?

daar zat ik namelijk ook al even aan te denken :)

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
ik had afgelope week op mn win2k werkstation ook opeens uitgaande traffic, kwam erachter door een log dat er ruim 100mb was verzonden, alleen kon ik dus niet achterhalen waarnaartoe..maar iig ging het wel richting internet :(
een vreemde zaak...
Pagina: 1