Toon posts:

Agenda Outlook van ander bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na gezocht te hebben zie ik door de bomen het bos niet meer. Is het nu wel of niet mogelijk om een agenda van een ander (bij Outlook uit OfficeXP) te bekijken (hoeft niet gewijzigd te worden)? Zo ja, hoe. Ik maak gebruik van een Qube3 (Linux) internetserver waarop shares aangemaakt kunnen worden.

Het is niet interessant om Exchange oid te installeren omdat het gaat om 5 agenda's van persooneelsleden. Ze willen alleen kunnen zien of iemand aanwezig is dan wel een afspraak heeft. Een "gezamelijke" agenda is geen optie. Dus ieder een eigen agenda die anderen kunnen bekijken.

Verwijderd

Het kan wel, athans, op me vaders laptop (die van het werk is) werkt het. Die gebruikt Windows 95 en Outlook 97. Ik heb ook even in Outlook XP zitten rommelen maar zie geen functie voor agenda's delen :S, toch denk ik dat het wel mogelijk is!

Btw, al de Help gelezen of de FAQ van Microsoft.com? En mss. de zoekfunctie op tweakers.net even gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 14:03 ]

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Ik weet wel dat er altijd een optie was om een agenda via email naar iemand toe te sturen en laten synchroniseren..... ik heb dat ooit wel eens gebruikt, maar ik weet niet of deze functionaliteit nog steeds in Outlook XP zit).

Het werkt dan zo dat als je iets wijzigt in je agenda er op de achtergrond een e-mailtje naar de gebruikers wordt gestuurd die zijn 'geabonneerd' op jouw agenda.

Als je echt realtime in iemand z'n agenda wil kijken heb je volgens mij gewoon Exchange nodig, of bv een emailserver met groupware ondersteuning zoals MDaemon.