dus vanmorgen heb ik per toeval ontdekt dat mobistar voor de prepaid-kaarten (TEMPO) het tariefplan CLASSIC vervangt door het tariefplan TOGETHER
ter vergelijking de prijzen:
TEMPO CLASSIC : *naar mobistar-nrs.: 0,16€/min.
*naar andere nrs.: 0,62€/min.
TEMPO TOGETHER : *naar mobistar-nrs.: 0,22€/min.
*naar andere nrs.: 0,66€/min.
bij beide formules gelden deze tarieven, ongeacht het tijdstip waarop men belt
=> dus dit komt gewoon neer op een prijsverhoging van 35% !!!
de nieuwe TEMPO-klanten krijgen nu reeds automatisch het Together-tariefplan toegewezen; de oude Classic-kaarten zullen allen geleidelijk aan worden omgezet naar Together.
Van waar haalt mobistar het recht om zo ineens zo een forse prijsverhoging in te voeren, en dit zonder de klanten op de hoogte te brengen?
ik was al van plan om over te stappen naar Base - ik twijfelde nog even - maar nu is het zeker!
PS: trouwens, bij de invoering van de Euro heeft mobistar reeds de Tempo-Classic prijzen geruisloos opgetrokken van 5 Bef. (=0,124€)/min. naar 0,16€/min. voor oproepen naar mobistar-nrs., dat vond ik toen al smerig & nu nog dit! SCHANDALIG gewoon!
ter vergelijking de prijzen:
TEMPO CLASSIC : *naar mobistar-nrs.: 0,16€/min.
*naar andere nrs.: 0,62€/min.
TEMPO TOGETHER : *naar mobistar-nrs.: 0,22€/min.
*naar andere nrs.: 0,66€/min.
bij beide formules gelden deze tarieven, ongeacht het tijdstip waarop men belt
=> dus dit komt gewoon neer op een prijsverhoging van 35% !!!
de nieuwe TEMPO-klanten krijgen nu reeds automatisch het Together-tariefplan toegewezen; de oude Classic-kaarten zullen allen geleidelijk aan worden omgezet naar Together.
Van waar haalt mobistar het recht om zo ineens zo een forse prijsverhoging in te voeren, en dit zonder de klanten op de hoogte te brengen?
ik was al van plan om over te stappen naar Base - ik twijfelde nog even - maar nu is het zeker!
PS: trouwens, bij de invoering van de Euro heeft mobistar reeds de Tempo-Classic prijzen geruisloos opgetrokken van 5 Bef. (=0,124€)/min. naar 0,16€/min. voor oproepen naar mobistar-nrs., dat vond ik toen al smerig & nu nog dit! SCHANDALIG gewoon!