Klein CounterStrike vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Nieuwsgierig gemaakt door alle positieve reacties wil ik CounterStrike gaan proberen. Heb dus de orginele Half-Life geinstalleerd, heb daarna de laatste versie van CounterStrike er overheen gezet. Ik krijg dan keurig een icoontje op mijn desktop, maar dan? In het menu zie ik nergens iets over CounterSrike staan of iets van MODs? Moet ik de orginele Half-life nog eerst met een Sierra-patch updaten voordat CounterStrike-mod werkt? Of zie iets over het hoofd?
In de manual kan ik zo-een-twee-drie niet vinden ;(. Help.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Je moet dus in ieder gevak half-life versie 1.1.0.4 hebben, en dus counterstrike 1.0 (maar die heb je denk ik al?). Eerst patch je dan Half-Life, vervolgens installeer je counterstrike. Start het dan via dat icoontje op, en dan play game!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo te lezen heeft ie Counter-strike zelf nog niet erop staan, maar ik kan me vergissen hoor.
Als je em nog niet hebt:
www.counter-strike.net

Daar wijst het zich vanzelf.

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
[edit] ..

Alle benodigde files van Counter-Strike zelf staan op hun website, maar voor alle files incl. versie update kun je ook hier ff heen: ftp.demon.nl

onder "Pub/Demongames/nogwatnogwat/Half-Life/

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
deze bedoel je: ftp.demon.nl/pub/demongames/Half-Life/mods/cs/cs10.exe

Ik heb geen zin om uit te zoeken, hoe je de link maakt, dus je moet gewoon copy/paste doen.

Dit is trouwens de volledige versie (1.0) van 84 mb

Verwijderd

Voor het geval het bovenste allemaal al gedaan is kun je:
1. Counterstrik icoontje op je desktop (als je dat gekozen hebt) dubbel klicken moet je er meteen inkomen.
2. In het half-life hoofd menu de optie Custom Game kiezen krijg je een lijstje te zien met de geinstalleerde mods.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

je weet dit waarschijnlijk al , maar voor de zekerheid ;) :
bij custom game kun je je mod kiezen ...

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• boekenbon
Aha, ik moet die half-life versie 1.1.0.4 patch nog gebruiken. Die heb ik nog niet geinstalleerd. Ga hem gelijk downloaden. Met een beetje geluk kan ik vanavond al CounterStriken :).

Bedankt voor alle adviezen

• boekenbon
Die patch is 50MB groot! Gelukkig is die FTP van Demon beresnel. Zit nu met mijn Casema te downen met een snelheid van 7.2kb/s, ongekend snel :).

Nog 2 uur en 9 minuten.......

Verwijderd

In mijn ogen is CS al niet meer de moeite waard om te installeren na Beta 5 a 6 is het KLOTE nou ja is ff mijn mening!! Zorgde voor veel IRRITATIE in mijn game life!!

ZIt nu op DF3 en Rune!!

Ps ben nu Arthur's Knights aan het branden ff kijken wat dat is! :P
Pagina: 1