High-ID maar Edonkey-test werkt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb voor Emule de poorten die nodig zijn geforward(ofzo :D) Kijk maar naar het screenshotje. Volgens mij moet hij het zo doen maar de test bij edonkey geeft aan: error/resest. Wat heb ik fout gedaan??? Ik heb de speedtouch 510i v4.

http://home.planet.nl/~haber573/modem.jpg

Dat ip is zelf toegekend volgens mij want dat is niet het ip die ik van de provider heb gekregen. Bij de test staat deze iig

LowLife

BTW: Als ik edonkey heb aanstaan(heb nu edonkey gedownload) dan doet de test het wel. Sluit de modem die poorten automatisch weer ofzo???

[ Voor 15% gewijzigd door Joach1m op 28-07-2003 12:36 . Reden: Iets ontdekt :D ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je nou de onderste 2 mappings ff weggooit en dan 2 nieuwe aanmaakt voor die porten met als outside ip 0.0.0.0 werkt het wel.

Want dat 80.nogwat is het IP wat jouw modem krijgt (neem ik aan) en daar maak je een denk fout mee.

Je regelt nu OP het modem het verkeer van buitenaf naar de goede pc.
Dus: Inside 10.0.0.152 (jouw pc) Outside 0.0.0.0 (is gelijk aan alle IP's... oftewel elke willekeurige emule gebruiker op het web) en porten wist je al.

Sim-pel. Lees anders het poortmappingsverhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Voutloos op 28-07-2003 17:52 ]

{signature}

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tis al opgelost. Heb het goed ingesteld en had niet goed gelezen want je moet bij die test van edonkey het programma zelf ook aan hebben staan :D Het werkt allemaal en bedankt voor alle hulp :D _/-\o_

LowLife

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgende keer ff 5 tellen langer nadenken he ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.